21 Aralık 2009 Pazartesi

Bizde keyifler...

Bu aralar keyfimiz bir öyle-bir böyle...

Nil altının açılmasından daha doğrusu bez ve kıyafet değişiminden hiç hoşlanmıyor. Eline oyuncak vermek işe yaramıyor. Bağrıyor, bağrıyoruz. Alt/kıyafet değişimi sonaerince derin bir 'Ohhhh' çekiyoruz.

Altta -üstte dişler çıktıkça çıkıyor. Tüm dişler kabarmış durumda, azıcık huysuzuz bugünlerde...

Anneanne cumartesi akşam gitti. Almanya'dan anneanne evine dayı geldi-yılbaşı tatili. Niloşun DAYIsı seni Ankaraya bekliyoruz....

Nil'in 2010 takvimi için fotoları seçmek bir yana, bilgisayara bile atamadım. Bu hafta postalamak lazım...

Annenin Notu: Geçen haftalarda yaşadıklarımı hatta aklımdan geçenleri düşündükçe yazdıklarım komik geliyor.
En önemlisi sağlık, gerisi boş....

İyi ki varsınız dostlar....

4 yorum:

Seren dedi ki...

Anne olduktan sonra değişiyor herşey derlerdi de inanmazdım.Şimdi araba kullanırken bile aklıma oğlum geliyor,aman ya bana bişi olursa diye ayağımı hemen gazdan çekiyorum.Allah bizleri birbirimizden ayırmasın

yeliz dedi ki...

:)) benim de mıçımdan ter damlıyor bi üst değiştiricem diye. zzten beceriksizim, her yemekte batırıyorum çocuğu, bana gıcık oluyor kesin.

Ozlem dedi ki...

Serencim,
kesinlikle aynı fikirdeyim. Yeni bir hayat başlıyor resmen...

Yelizcim,
ben sadece üst baş değil, yer-duvar falan da batırıyorum. Bir bakıyorum Nil elime vurmuş, hertaraf elma püresi, saç baş:) sonra da kıyamet kopuyor, üst baş değişimi....

Hande dedi ki...

Biz daha bu ay ek gıdaya başlıyoruz ama Beril çok kusan bir bebek olduğu için her gün en az 3 kere komple üst ,en az 10 kere de önlük değiştiriyorum..kendi üstümü de bir o kadar değiştiriyorum tabi..Haliyle bizimki de nefret eder oldu üst değiştirmekten,her seferi bir kabus..İleriyi düşünmek bile istemiyorum..Bu arada Allah herkese sağlık versin ki bebişler iyi olsun,anneler iyi olsun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...