29 Aralık 2008 Pazartesi

Hamileyken Yılbaşı Programı Yapmak!

Geçen yıl 'Seneye yılbaşına karnın burnunda gireceksin' deseler, onlara 'Hadi canım' derdim.

Her yeni yılda heveslenen, evi süsleyen ben, bu yıl minicik yılbaşı ağacımızı çıkarmayı bile unuttuğumu şu anda bu yazıyı yazarken fark ediyorum. Acaba yerini başka heyecanlar aldığı için olabilir mi?

-Bebek yukarda di mi canım? Aşağı inmiyo di mi?
-Bak yine tekme attı!
-Çok sert vuruyor ya!
-Nerde bu kız?
-Başımı karnına koysam kalp atışını duyar mıyım canım?

İşte bu ve bunun gibi konuşmalarla sabahımız akşamımız ailemize katılacak Minik üzerine...

Her yıl yılbaşı akşamını nasıl geçireceğimiz 2-3 gün önce belli olur. Şu anda plansız bir şekilde evde oturup film izlemeyi düşünüyoruz.

Dışarı çıkamıyoruz,
restaurantlardaki sigara dumanı ve gürültüye zaten normalde dayanamam ama şu halde düşüncesi bile ürkütücü!

Belki yakın 1-2 dost gelir, azıcık çene çalarız.
İşin kötüsü kaçta uykum geliyor kaçta gidiyor, bir iyi bir kötü hissetme durumları, huysuzluklar şu aralar çokça yaşadığım şeyler!

Benim gibi hamile olan, hele ki hamileliğin son zamanlarına gelmiş dostlar,
sizin plan programınız ne?

3 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

Özlem'cim, ben senin kadar karnı burnunda degilim henuz 27+4'üm.
Yine de gerekli enerjiyi bulamıyorum kendimde. Cok yakın iki arkadasimizin gelme ihtimali var ama sadece ihtimal.
Onun dışında ne kimseyi ağırlayabilecek, ne de biyerlere gidebilecek gibi hisetmiyorum kendimi. En guzel yanı ertesi gün iş olmaması :) .
Evde Okanin 80 ler 90 lar 2000 ler temalı programini izleyip misir patlaticaz şimdilik...
Sevgiler.

Ozlem dedi ki...

Merhaba Kirazsevdasi,
al benden de o kadar. Saatim saatime, dakikam dakikama uymuyor.Sevgiler! :)

yeliz dedi ki...

her karnı burnunda hamile gibi benim de bu sene kesinlikle dışarı çıkmak gibi bir niyetim yok:) halbuki geçen yıl "eller havaya" eğlencesinde sarhoş olmuştum, bu yıl artık eller göbüşe yapacağız:) 3-5 kişi bize gelecek ve deli gibi yemek yiyeceğiz ve tabii tombala oynayacağız. yani öyle ilginç bir fikir veremiyorum maalesef, aynı kaderi paylaşıyoruz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...