14 Aralık 2008 Pazar

Alışveriş!

Cuma günü 34.haftaya girdik! Son eksikleri bir an önce tamamlamak adına π point ile alışveriş turumuza çıktık.

Alınması gerekenler

Küvet-file-banyo süngeri,
Disposal yani atılabilir kilot
Banyo için steril tozu diye bir şey varmış ondan.

İlk önce Armada Mothercare ve Chicco yaptık.Mothercare da bebek küveti var. Ama ben özelcan bebe ye bakmadan almak istemedim.
Steril tozu diye birşeye ise rastlamadık. Eskiden varmış ama artık yokmuş sanırım.
Ordan sonra durağımız Söğütözü Özelcan Bebe! Küvet, file, banyo süngeri, -hatta küçük bir kova ve maşrapaya da ihtiyaç varmış-ve küvet için ayakla beraber hepsini gayet uygun bir fiyata alıyoruz.

Özel steril tozu için Çukurambar e-bebeğe bakın diyorlar. İstikamet Çukurambar! Orda da bulamadıktan sonra artık böyle birşeyin kullanılmadığına karar veriyoruz. Bu arada aldığımız banyo aksesuarlarında hala kardayız!

Cepa da önce Mothercare a çıkıyoruz. Disposal kilotları alırken bir de kızım için burun aspiratörü, fırça, banyo termometresinden oluşan bakım seti alıyorum. 4 ürün aldığınızda en ucuz olanının fiyatını ödemiyorsunuz.

Slinge de bakınıyorum ama hiç bir yerde yok!

Hastane çantasına konacak eşyalar hazır! Ama en kısa sürede yerleştirmek, hazırlamak gerekiyor değil mi?

6 yorum:

Yesim dedi ki...

Selam, oncelikle basin sagolsun daha yeni okuyabildim son yazilarini...
Steril tozu hic duymamistim, ilginc geldi tam olarak ne ise yariyormus? Sling icin internetten siparis verebilirsin belki? Bence de cantani hazirla, rahat et nolur nolmaz :)

Senem dedi ki...

merhaba, bebeğiniz hayırlı olsun, insallah sağlıkla ve kolaylıkla doğar. bu arada sling vb. şeyleri almakta acele etmemenizi tavsiye ederim. bebeklerin karakterleri değişik değişik oluyor. mesela benim kızım slingde kesinlikle slingde durmadı, hiç kullanamadık.

yeliz dedi ki...

selam,
biz de alışveriş listesi yapıyorduk, burun aspiratörü iyi oldu, atlaşmışız :)

Ozlem dedi ki...

Merhaba Yeşim,
Steril tozu, bebeği yıkarken kullanılan suyu steril etmeye yarıyormuş. Yıllar önce Chicconunkini almış bizim tanıdıklar.Çok memnun kalmışlar ama ben bulamadım!

Merhaba Senem,Slingin özellikle yeni doğmuş bebekler için kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Tek sorun Türkiyede yeni yeni kullanılmaya başlanması ve bu nedenle kolayca bulunamaması sanırım. Sen nerden almıştın?

Yeliz, Günaydın!
Eksikler hep çıkacak, çıkıyor.:)

Sevgiler!

Seyhan dedi ki...

merhabalar
steril tozu iyiymiş gerçekten benim yeğenimin göbeği düşünce ertesi gün yıkadılar. Sonra göbeği iltahap kapmış,doktor sudan olabileceğini söylemiş. damacana su ile yıkamak gerekirmiş en azından ilk bir iki ay .. Ama bu toz işe yarar ozaman bende araştırayım...

sevgiler

Ozlem dedi ki...

Merhaba Seyhan,
Ben eczanelere bile sordum. Öyle bir üründen haberdar olmadıklarını söylediler. Nette araştırdım falan. Olurda bulursan lütfen haberdar et:)

Sevgiler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...