1 Aralık 2008 Pazartesi

....

Hayat süprizlerle dolu.

Hiç beklemediğim anda beklemediğim bir yere geldik. Aniden. Hiç aklımızda yokken....
Anne-Baba evindeyiz. Ankaraya 9 saat uzağız.
Dedem uzun zamandır hastaydı, kısmen hazırlamıştım da kendimi ama işte....
Garip bir duygu. İlk duyduğumda kimse tutamadı beni Ankara'da....Cumartesi bana söylememe çabalarından anladım. Gözlerime bakamadılar. Tutamadım kendimi, doktorumu aradım. 'Uçağa almazlar, arabayla yavaş yavaş giderseniz olur' dedi.Sağsağlim geldik. Doktorum 34.haftaya girmeden gelmen lazım dedi. T.J cumartesi pazar tekrar burada,pazartesi, salı ise bir aksilik olmazsa bize Ankara yolları.

Diyorum ya hayat garip. Herşey ani ve kısa, bir de çabuk. Ne zaman neyin geleceğini bilemeyiz lafı ne kadar klişe ama gerçek....

7 yorum:

gezicini dedi ki...

başınız sağolsun...Allah rahmet eylesin...
gorki

Ozlem dedi ki...

Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

yeliz dedi ki...

başınız sağolsun, allah bebeğinize uzun ve mutlu bir ömür versin

Asortik Krep dedi ki...

Canım, sesini duyunca rahatladım..
Başın sağolsun.

ozlem dedi ki...

Yeliz,
Çok teşekkürler!

Asortik,
Ben de senin sesini duyunca çok mutlu oldum. Aramana çok sevindim.
Selamlar!

Adsız dedi ki...

:o(

www.elifsavas.com/blog

yapıncak dedi ki...

Sevgili Ozlem basiniz sagolsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...