22 Aralık 2008 Pazartesi

Duvar stickerı vs...

Şu duvar stickerlerı uzun zamandır kafamı kurcalıyordu. Walltogetherdan modeli bile belirlemiş ve İstanbulda oturan bir arkadaşımdan benim için gidip görmesini bile istemiştim. Geçenlerde arkadaşım aradığında sadece internet üzerinden satış yaptıklarını söylemişler. Arkadaşım iç mimar ve birkaç parça almayı düşündüğümüz için boyut ve rengi onunla ortak netleştirmeyi konuşmuştuk. Sonuçta onun da içine sinmedi.

Tesadüfen Paşabahçede dolanırken bir baktım çeşit çeşit duvar stickerları. Hem de gayet uygun fiyata.
Sonuç olarak kuş ve balina olmak üzere toplam 18 parça seti 15 ytl gibi bir fiyata aldık. Henüz uygulamadık ama eve gelip paketi açtığımda oldukça kaliteli olduğunu gördüm.
Ayrıca daha büyük setler de var.Seçtiğiniz desene göre değişiyor fiyatlar.Walltogethera göre de oldukça uygun.Tabii önemli olan istediğin gibi bir şey bulabilmek. Ankara'da İKEA olsaydı kesin ilk oraya bakardım:).

Onun dışında Kraftın park yatağını açtık. T.J kurdu ve sonra bir sorun olmadığını anlayıp tekrar kaldırdık. Park yatak 'Minik' doğunca bizim odada duracak.

Şu sıralar Tracy Hoggs'un kitabına takmış durumdayım. Altını çiziyorum anlamaya çalısıyorum ama anlayamadığım yerlerde olmuyor değil.Bence yöntem kesinlikle mantıklı. Doğru uygulanırsa etkili de. Ama işte olay doğru uygulamakta!
Bu konuda bana yardımcı olabilecek dostlar var mı?

Gri Ankara'dan Sevgiler!

9 yorum:

k.i.s.d. dedi ki...

Merhaba,
Tracy Hogg'un kitabını ben de okuyorum. Teoride gayet mantıklı di mi? Pratikte nasıl olduğunu öğrenmek isterseniz bir çok yabancı web sitesi var, sadece babywhisperer diye arattığınızda bile bir çok kaynağa ulaşabilirsiniz. Ayrıca konuyla ilgili Pratik Anne'nin bir kaç yazısı vardı. Sanırım yardımcı olacak yazılara bu şekilde ulaşabilirsiniz.
Gri Ankara'ya sevgiler.
Turuncu k.i.s.d.

Kediko dedi ki...

Merhaba,
blogunuzu haftasonu kedi ve bebek konusunda araştırma yaparken buldum ve okudum, ben de 20 haftalık bir anne adayıyım. Benim de evde iki tüylü yaramazım var :)))Onları evden uzaklaştırmayı asla düşünmüyorum, sizin bu konuda oluşacak tecrübeleriniz bana ışık tutacak. Güzel bir hafta diliyorum.

Kediko dedi ki...

bir not daha: www.studionommo.com adresinde hayranı olduğum ürünler var. Biraz pahalı ama bakmakta fayda olabilir... :))

Ozlem dedi ki...

kisd Merhaba,
Tracynin web sitesindeki foruma üye oldum bile:) Sevgiler!

Kediko merhaba,
insanların ne dediklerine sakın bakma. Ben aşama aşama önce yatak odamı sonra mama kabını ayırarak işe başladım. O kadar tatlı ki şu ana kadar beni zor duruma sokmadı. Aşama aşama ilerlersen bir sorun olacağını sanmıyorum:)
Sevgiler!

yeliz dedi ki...

biz de hayvan stickerları düşünüyorduk hatta bloğundan fikir aldığım walltogether a da baktık, başka bazı internet sitelerine de. Ama duvarda nasıl duracağını bilmeden insanın içine sinmiyor. Paşabahçeyi duyunca sevindim en azından elle tutulur birşey olacak. iyi haftalar

Ozlem dedi ki...

Merhaba Yeliz,
Aynı fikirdeyim. Görmeden ısmarlamak pek güven vermiyor. Ben de tesadüfen gördüm Paşabahçede. Mutlaka gidin, bakın:)

Sevgiler!

kirazsevdasi dedi ki...

Selam;

Evet ikea'da var bu duvar sticklerinden. Çok çeşit yok ama, ben de paşabahçeye bakacağım.

Tracy'nin kitabı konusunda da, ben de bir solukta okuyup bitirdim ama iş pratiğe dökülünce ne kadarını hatırlayıp uygulayabilecegim merak ediyorum.
Sevgiler.

Aslı Cin dedi ki...

Merhaba, ben sana değil ama sanırım sen bana yardımcı oldun duvar stickerları konusunda.

Bebeğe hazırlık keyifli bir süreç ama dikkat et, hayatta sadece bir hafta kullanacağın şeyler alıyorsun farketmeden.

En önemlisi ne biliyor musun, pratik bir kamera. Çünkü o kadar çabuk büyüyorlar ki!

Ozlem dedi ki...

Kiraz sevdası Merhaba,
Tracy'nin kitabının kilit noktalarının özetini çıkarmayı düşündüm desem:)

Aslıcım Hoşgeldin,İnsan neye ihtiyaç duyup duymayacağını zaman içinde çözüyor sanırsam.Şanslıyız ki bloglarımız var:)...
Bebeğimiz olacağını ilk öğrendiğimizde ilk işimiz iyi bir fotoğraf makinası/kamera ısmarlamak olmuştu. Kesinlikle katılıyorum! Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...