27 Aralık 2008 Cumartesi

Doğum günüm!

27 Aralıkta doğmanın en kötü yanı nüfüs cüzdanınıza ocak başlangıç tarihlerinden birinin yazılması ve taa evleninceye kadar bu durumla alakalı olarak annenize söylenmenizdir. Evlendikten sonra yaşlar ileri değil geriye sardığı için sorun kalmaz. Anneniz mutlu, siz mutlu.

Geçen yıl 2008'e girerken aklımdan geçen hayaller arasında bebek hayali var mıydı hatırlamaya çalışıyorum. Evet vardı ama sadece sözde olan ve şubat-mart ayında olgunlaşan bir hayal 16 mayıs cuma günü Enciyle yaptığımız test sonucu ve sonrasında 17 mayısta kan tahlili ile kesinleşen bir şölene dönüştü.

Aniden hayatım değişti. İnsanlar bebekleri hemen olmadı diye panik olur, senin annen Miniğim,hamilelik öncesi testlerden sonra bu kadar çabuk gelmene şaştı kaldı. İlk ay değil ama 2.ay ve sonrası mide bulantıları ile geçen ve hala zaman zaman beni sıkıntıya sokan bir dönemdi. Kokulara duyarlı olmayan ben tüm kokuları alır buldum kendimi.

Eylül ayında dayın bizimle kalmaya başladı. Alıştırdı kendini bize ve sonra pırrrr Aralık ayında gidiverdi. Ocak ayında ise Amerika yolcusu. 12sine kadar doğarsan o da aklı sende gidecek. Zaten tüm naz çekmeler, 'canım ablamlar' sana Minik. Ben hayatım boyunca böyle alaka görmedim.

29 Kasım da bir tanecik dedem vefat etti. Oysa ne kadar istemişti seni görmeyi ve bir kez olsun kucağına almayı. Seni göreceğinden o kadar emindik ki. Belki o da oralardan görecek seni Minik...

Biraz da güzel şeylerden bahsedelim. Yoda yani kızkardeşin hala bizimle. O kadar tatlı ki, bak kardeşin, oyun arkadaşın bile sanki geleceğini biliyormuşcasına en sevdiği aktivite olan karnımın üstünde uyumaktan kendi kendine vazgeçti.

Yeni yaş,yeni yıl ve senin gelişin yeni başlangıçlar demek. Evet,bizim içinde yeni bir başlangıç.Umarım herşey yolunda gider....

Bu yazı aslında doğum günü yazısı olacaktı ama okuyunca farkettim ki yılın özeti yazısı olmuş.

Bu doğum günüm hayatımın en özel doğum günü.İnanılmaz heyecanların yaşandığı!

Miniğim,
seni bekliyoruz,
heyecan ve özlemle!

Not: Sen yine de vaktinde gel Minik, aman erken gelme olur mu? :)

8 yorum:

yeliz dedi ki...

iyi ki doğdun :) insanın doğumgünü aralık sonu olunca geçirdiği yılın değerlendirmesi pek tabii 2008 almanağı şeklinde oluyor:) önümüzdeki yılın da en büyük oalyı minik olacak ne güzel...

Seyhan dedi ki...

mutlu yıllar , nice senelere... sevgiler

gezicini dedi ki...

nice nice mutlu yıllara, bebeğinizle birlikte, ailece...
sevgiler
gorki

Birinci Tekir Şahıs dedi ki...

Nice yıllara, mutluluklar tüm ailenizle...:)

Asortik Krep dedi ki...

Sana ulaşması gereken bir şey ulaşamadı.Bu yüzden üzgünüm, gecikmeli de olsa kabul edermisin..?

Yeni yaşın kutlu olsun..

Ozlem dedi ki...

Merhaba Yelizcim,
Aynen öyle, yıl sonu değerlendirmesi!:) Sevgiler!

Seyhancım,Sevgili Gezicini,Birinci Tekir Şahıs ve Asortik Krep'im

Çok ama çok teşekkürler!

Sevgiler!

kirazsevdasi dedi ki...

AAA ben de 31 aralık dogumluyum, aynen benim de 1 ocak geçiyor nüfus cüzdanımda...
Neyse; sana mutlu mutlu yıllar diliyorum. Oncelikle bebise saglikla kavusmani ve sonra tum sevdiklerinle saglık ve mutluluk dolu bir yıl geçirmeni diliyorum Özlem'cim...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

özlem merhaba
nicedir blogunu görüyordum, topluca okumak bugüne kısmetmiş. şöyleee bir bakındım, çok sıcak ve yakın buldum seni. sürekli takipteyim bundan sonra
neden mi bu posta yorum yazıyorum? ben de 28 aralık '78 doğumluyum ve kafa kağıdında :) 01/01/79 yazıyor :)) yaşasın oğlak kadınlarıııı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...