15 Aralık 2008 Pazartesi

34.hafta doktor kontrolü

Bizim kız 2,300 kg civarında olmuş.
NST de bizim kızın keyfi pek yerinde çıktı.
Doktorum 'Miniğin başı öne eğik, biz bu durumu son ay bekleriz. Aman dikkat et, ayakta fazla durma, ayaklarını uzatıp otur. Yorulma' dedi. Bu kulağıma küpe olsun.
Uyku problemleri, sırt ağrısı normalmiş. Dün sol kalça kısmımın aşağısı felaket ağrıdı. Nedeni bebeğin büyümesiymiş. Ayrıca kalp sıkışması vs. de normalmiş ve fazlalaşacakmış.

Kısacası herşey daha da zorlaşacak gibi...
Ocağın ilk haftasına tekrar görüşelim dedi doktorum.

Bu arada karnıma bakan herkes bilmiş bilmiş 'Bu kesin erkek' diyor.Tekrar baktık ultarasonda evet bizim Minik bir kız :)

devamı gelecek....

6 yorum:

yeliz dedi ki...

şimdiden heyecan sarmaya başlamış gibi. Herkes benim de kalçalarıma bakıp kız diyor. Çünkü göbeğimden çok kalçalarım genişledi:) kız bebeklerde kalçalar genişler diye duymuştum. ama ultrasonda son olarak pipisini görünce erkek olduğuna ikna olabildim ben de:) yine de belli olmaz

Asortik Krep dedi ki...

Prenses diyorum ben ona :)
Şu son hallerini görmek isterdim aslında.. Ankaraya mı kaçsam ne yapsam seni görmeye :))

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,
Benimde göbek kocaman,sanki içeride bir top var.:) Heyecan sardı gerçekten. Ocak ortasında-sonunda sağlıklı doğsunda tek dileğimiz o :)

Asortikim,
Valla gelsen ne iyi gelirsin bana. Foto yollamıyorum sen gel diye:)

gezicini dedi ki...

ben de dinlen yat keyfine bak diyorum ama bakıyorum ki sen sürekli alışveriştesin:-)
kolay gelsin....
sevgiler
gorki

Ozlem dedi ki...

Merhaba Gezicini,
Son eksikleri de tamamladım:)
Evet artık ayakları uzatıp dinlenmek lazım:)

Sevgiler!

Ozlem dedi ki...

Merhaba Gezicini,
Son eksikleri de tamamladım:)
Evet artık ayakları uzatıp dinlenmek lazım:)

Sevgiler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...