1 Ağustos 2012 Çarşamba

Tatil....


Yarın sabah ver elini Seattle, sonra Vancouver...

Seattle çok duyduğum, merak ettiğim yerlerden biri. Kanadalıların yüzde doksanı alışverişe gidiyor.
Ben ise kulağa komik gelecek ama en sevdiğim dizi olan 'Grey's Anatomy' deki nefis manzasına vuruldum. Görmek için sabırsızlanıyorum....

5 gün yokuz!

Son 2 gündür Seattle da yapılacaklar listesi hazırlamakla meşgulum.

Bir de valiz hazırlama var....Hiçbirşeyi unutmamaya çalışmak, listeler hazırlamak yorucu....

Gelince görüşmek üzere...


4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

İyi gezmeler diliyorum :)

Ozlem dedi ki...

Merci:),yoldayizz..;)

kuzunun annesi dedi ki...

oh ne güzel bana da Sleeples in Seattle ı hatırattı

Adsız dedi ki...

Guzel ve eglenceli tatiller diliyorum... Gelince detayli gozlemlerini bekliyoruz..
Safiye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...