9 Ağustos 2012 Perşembe

Saçma sapan anestezi Vol II

Dün saat 10.30 gibi arkadaşımı alıp hastaneye gittik. Beni içeri 11.45 gibi aldılar. Bu arada heyecandan spiralimi yani Mirenayı unutmuşum :) TJ arayıp birşey unutmuş olabilirmisin dediğinde bile, yoo unutmadım diyordum. Neyse ki Kocim hemen olaya müdahale etti:)

12 gibi ameliyat kıyafetlerini giydirdiler. Benim ameliyatımda yer alacak hemşireler, anestezi uzmanı ve kadın doktoru tek tek gelip aynı soruları tekrar tekrar sordu.

Birşeye alerjin var mı? İçki içer misin? En son ne zaman içtin? En son ne zaman ilaç aldın, ne zaman birşey yedin vs vs.....

13.20 de yürüyerek bana yardımcı olacak hemşire ile ameliyathaneye girdik. Orada tekrar neler yapılacağı, bu işlerin nasıl yapıldığı  tekrar tekrar anlatıldı.

Önce koluma bir serum takıldı, buz gibi bir sıvı damarlarımdan geçti. Sonrası bir kokteyl....

Gözümü açtığımda saat 14.45 falandı. Yoğun bakımdaydım. Uyanınca beni iyileşme odasına aldılar, artık yalnız değildim....

Hastaneden 5.30 gibi çıktık. Halsizlik uyku dün hepsini yaşadım. Ama en komiğini akşam yaşadım. Uyumaya gitmeden doktorun verdiği ilacı alayım da gece ağrı ile uyanmayayım dedim ve ilaç kutusuna bir baktım bana fitil vermişler. Hemen başka bir eyalette yaşayan hemşire arkadaşımı aradım, Nil minicik bir bebek iken ne kadar çok yapmıştım. Ama işte insanın kendine yapması:)

Bu sabah Nil'im beni uyandırdı. Az önce kahvaltı yaptık. Birazdan kendime bugün çok yüklenmeden, normal rutine geri dönücez.

Bu da geçti bitti....

Ohhhhhhhhhhhhhhhh.............................

3 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Gecmiş olsun özlem , ilk postunu kaçırmışım .

Asortik Krep dedi ki...

Canım benim ya..Misafirlerim var, görmedim yazıları,şimdi gördüm.Geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun.. bak bitti gitti...
Safiye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...