7 Ağustos 2012 Salı

Kanada'da Alışveriş üzerine...

Çarşamba günü sabah erkenden yola çıkıp Abbostford sınır kapısından Amerika sınırlarına girdik.
Nil'im yolda pek huysuz, şaşkın...

Plaja gidicez di mi Mami?
Ö: Evet Niloş, yarın söz....

Uzun bir araba yolculuğundan sonra Seattle Premium Outlet e kavuştuk... Benim için kısa alışveriş turu sırasında kafamdan geçen düşünceler...

Bir çok kadının aksine ayakkabı almaktan nefret ederim. Ayaklarım ince uzun...Nike Factory Store a gidip, ayağımdaki Nike ayakkabının aynısının farklı bir rengini istiyorum diyecek kadar risk almayı sevmeyen biriyim. Bu modelden yok ama şundan var, sizdekinin neredeyse aynısı cevabını alır almaz denedim ve 'olur da ayağımı vurursa,Seattle dönüşünde getiririm' düşüncesi ile yeni papilerimi aldım...

Çanta konusunda ise ayakkabının tam tersiyimdir. Ama her çantayı sevmem, gerçek deri olacak. Üniversite yıllarında cep telefonumun sığacağı büyüklükteki çantalar, hamilelik döneminde omuz çantaları, bu yıl ise omzuma çapraz taktığım çantalar ile çanta konusunda zevkimin değiştiğini daha doğrusu hayatımdaki değişimlere paralel olarak çanta konusunda artık rahatlığa önem verdiğimi bu gezi sayesinde anladım...

Eskiden Nine West indirimlerini beklerdim. Hatta çok beğendiysem indirimi de beklemezdim. Son dönemde kalitesindeki düşüş ile artık sadece Nine West ayakkabı ile flirt ediyoruz.

Şimdi ise çanta konusunda  yeni keşfim Fossil adında bir marka. Daha önce Vancouver da bir mağaza da görüp incelemiş, beğenmiştim. Seattle Outlet sırasında daha da yakınlaşma şansımız oldu. Artık çanta konusunda Fossil derim başka birşey demem. Derisi süper, içi çok cepli. Çok ama çok kullanışlı. Keşke daha önce alsaymışım diyorum.

Yeni sezonda buz mavisi şu çantalara aşık oldum bile...

Banana Republic, bayılıyorum, Türkiye de Park Bravo, Zara, hatta eskiden Mango benim için ne ise Kanada'da Banana Republic....




İşin kötüsü yaşadığım yerde bu markaların hiç biri yok! TJ için iyi benim için kötü....



2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Güzel gözüküyor.. :)

kuzunun annesi dedi ki...

ama ebay var ve bol bol fosil marka cüzdan canta canta var cancan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...