13 Ağustos 2012 Pazartesi

Seattle


Seattle a gitmeden birkaç gün öncesinden 'ne yenir, ne yapılır, nerelerden alışveriş yapılır, sormuş, soruşturmuş, araştırmıştım. TJ ile kaba bir gezi planı bile yapmıştık.

Çarşamba günü yol ve alışveriş ile geçti. Seattle iş çıkışı trafiğini yaşayıp boyumuzun ölçüsünü aldık.  Otele yakın deniz kenarı nefis bir piknik alanında dışarıdan aldığımız sandviçlerle karnımızı doyurup
sonra da  otele gittik.

Perşembe sabahı önce Pike Place Market e gittik.17 ağustos 1907 de çiftçiden halka aracı olmadan daha ucuza ulaşması amacı ile açılmış. Bildiğimiz sebze pazarı. İçeride balıkçı, manav, taze gıda  ürünleri ve bir sürü insan mevcut. O kadar kalabalıktı ki yürümekte zorlandık.

Karşısında 1971 yılında açılan ilk Starbucks ve insan kalabalığı vardı.Pes etmedik, bekledim(k). Kahvemi aldım. Çıktığımda mutluydum:)

Space Needle da yine insan kalabalığına şaşırarak sıra bekledik. Space Needle Seattle ın simgesi. Canım Atakule me benzettim. Manzara çok güzel.  Ayrıca asansöre binmeden önce fotoğrafınızı çekip Seattle manzaralı bir fotoğrafa sahip oluyorsunuz. Size verilen numara ile internetten bakıp bilgisayarınıza indirebiliyorsunuz. Çok hoş.


Seattle trafiği saymazsak çok düzenli bir şehir. Haftaiçi olmasına rağmen turistler heryerde. Heryerde sıra beklemek başlarda sıksa da sonra sizde o düzene giriyorsunuz.

Öğleden sonra biraz yemek biraz alışveriş, yürüyüş ile geçti. Bu kez iş çıkışı trafiğine kalmadan otelin yolunu tuttuk. Otele vardıktan sonra hepimiz sızdık.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...