8 Ağustos 2012 Çarşamba

Saçma sapan genel anestezi....

Uyku tutmadı, saat gece 12.30. Geçtiğimiz haftalarda aslında aylarda buradaki kadın doktoru benim Türkiye'de taktırdığım spirali çıkaramadı. Amaç spiral çok fazla kanama yaptığı için buradaki spirallerden takmaktı.

Burada olay şöyle, gidip kendi spiralinizi eczaneden kendiniz alıyorsunuz. Özel sigortam yuzde seksenini karşılamasına rağmeden 80 dolara geldi benim Mirena yani yeni spiral.Neyse, sonra sedasyon yapayım dedi, temmuz başında, onda da çıkmadı. Senin Türk spiral inatçı çıktı dedi. Sanirim açısı farklımıymış neymiş, daha büyük aletlere ihtiyacı olduğu için alamadılar.

Sonuç, bugün Türkiye saati ile gece 11 gibi genel anestezi ile eski spiral çıkacak, yenisi takılacak.
Ve ben birazcık tırsmış durumdayım....

Kanada saati ile 11 de hastaneye gidicez. Saat 1 de ameliyat olacak. -Türkiye saati ile gece 11-Muhtemelen en az 6-8 saat arası hastanedesin dediler. Bu arada burada bu işler nasıl işliyor onu da yazayım.

Hastaneden gün alıralmaz beni bir hemşire aradı ve sorularımı cevapladı. Genel anesteziye alacağı için virütik birşey olmaması yani sağlıklı olmak çok ama çok önemliymiş. Neyseki geçen haftaki boğaz ağrım geçti. Ondan sonra bana bir numara verdi ve aklıma takılan en ufak soruda aramamı söyledi. Kullandığım ilaçlardan bitkisel çaylara kadar tüm detayları aldı.
Dün saat 11-12 arası arayıp ameliyat saatimi öğrendim. Gece 12 itibari ile su, yemek hiç birşey yok.
TJ Nil ile kalacak, bana da hastanede bir arkadaşım eşlik edecek.  2 gün asla yalnız kalmamam gerekiyormuş, ameliyat sonrası bir durum yaşanmaması için.

Azıcık korkuyorum. Bak uyku tutmadı... Bir an önce geçsin gitsin....


6 yorum:

Tekir dedi ki...

Simdiden gecmis olsun ozlemcim, hic korkma hersey cok guzel olacak.

Ozlem dedi ki...

TESEKKURLER CANIMM....

Adsız dedi ki...

Keske yakin olsaydin , inan sana yardimci olmayi cok isterdim..en azindan kizla ugrasirdim sen biraz dinlenirdin...Neyse cok cabuk bitmesi ve aklindan cikmasi umidiyle...
Safiye

blog sahibesi dedi ki...

Umarım her şey yolundadır,ve sen çok iyisindir.Orda yanında kalabilecek bir arkadaşın olması çok iyi,umarım çok çabucak iileşip normal rutinine dönersin.
Mine

Ozlem dedi ki...

Sayife, tesekkurler...Bakarsin bir gun Torontoya geliriz;)

Merhaba Mine,
Tesekkur ederim, bugün daha iyiceyim :)

Adsız dedi ki...

Her zaman bekleriz..Unutmayin burada hem eviniz hem kiz kardesiniz Ceylin var...
Safiye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...