26 Temmuz 2012 Perşembe

Starbucks Muzlu Cevizli Kek / Hastayız...

Pazar akşamı sanıyorum hasta oluyorum, akşam üzeri gittiğimiz göl kenarında  çıkan yağmur/fırtına vurdu beni dedim. Pazartesi sabah daha da kötüydüm ama Nil'im dişçi randevusu vardı ve mecburen sabahtan çıkmak zorundaydık dışarı.

Pazartesi öğleden sonra Nil halsizleşip 3 saat uyuyunca telaşlandım, hafif ateş ile başladı yine. TJ i işten alıp walk in kliniğin yolunu tuttuk. Doktor ikimize de antibiyotik verdi.

Nil bir iyi bir kötü. Dün gece yine ateşi 40 a çıktı. Ben halsizim ama ayaktayım. Yapacak birşey yok...

Bu tarifi de Nil'im geçen hafta  Starbucksda yedi ve beğendi. Tarifi önceden bulmuş, kararmış muzları buzluğa atmıştım. Bugün Nil kek dediği anda yapıldı. Tıpkısının aynısı oldu ama Nil tadına bile bakmadı:(

Ben muzlu kek çok aramam ama bu tarifi beğendim. Tarifi kendimi biraz daha iyi hisseder etmez türkçe olarak paylaşıcam...

Bir sonraki post konusu, tuvalet eğitiminde ne durumdayız....

3 yorum:

Derya dedi ki...

Geçmiş olsun.inşallah biran önce iyileşir Nil
kekde çok güzel görünüyor çok ellerinize sağlık

kuzunun annesi dedi ki...

gecmiş olsun

özlem dedi ki...

geçmiş olsun Bir an önce iyileşin inşallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...