23 Ağustos 2012 Perşembe

Seattle'da Ne yenir?

Seattle Market Place de dolanirken, yaptigimiz kahvaltiya ragmen karnimiz zil caliyor. TJ bir Turk restaurant buluyor tesadufen ama o da kapali. Biz de onunde kuyruk olan Fransiz pastanesinde aliyoruz solugu....

Bu ekler var ya, hayatimda yedigim en guzel ekler....Yumusacik ve oldukca hafif...
Nil icin bademli croissant, kendime ayrica brie peynirli , TJ e ise rozbifli sandvic aldik. Koca bademli croissant neredeyse yendi, 1 isirik kaldi. Alirken tadina bakmistim zaten, ama tok olmama ragmen o kadar lezzetliydi ki son isirik afiyetle yenildi....
Address: Le Panier - In Pike Place Market
1902 Pike Place, Seattle, Washington 98101

Keske paket yaptirsam ama paket yaptirirsam tum gun disarida bu sicaklarda ikilemi yasayarak oradan ciktik.
--

Kahve icin onundeki uzun kuyruga ragmen hemen iki adim otedeki Starbucks a gidiyoruz. Kapidaki kuyruga ragmen iceri giriyorum. Ilk Starbucks 1971 yilinda Pike Place de acilmis. Seattle bir Starbucks sehri, her adimda bir Starbucks.

Oglen yemegini Ivars da yiyoruz. Gitmeden adresini ajandama yazmistim. TJ ve Nil de bu secime bayiliyor.Kanada da canim ulkemdeki gibi balik restauranlari yok. Ivars ise yuzde doksan balik. Ortaya balik corbasi, Halibut baligi, midye cips  ve karides aliyoruz. Ilk basta amma cok sey soylemisiz nasil bitirecegiz desek de tabaklar bosaliyor.... Ozlemisiz...

http://www.ivars.com/index.php?page=locations http://www.ivars.com/index.php?page=locations

Ertesi sabah otelde kahvalti ve feribota yetisme telasesi. Feribot TJ ve Nil in karnini aciktiriyor, Nil e pretzel aliyorum ama hayal kirikligi....



Bainbridge Islanddayiz. TJ nerede yiyelim diyor. Haritadaki restaurant listesinde Grill goruyorum. Hem de marinada. Hadi oraya gidelim diyorum ve gidergitmez kapida ki insan kalabaligindan guzel bir yer oldugu anlasiliyor.



2 kisilik 7 katli kremali havuclu pastanin yarisini yiyerek rekor kiriyorum. Nil yan masadaki cocukla oynarken fish and chips i goturuyor. 2 saat kalarak kendi rekorumuzu kiriyoruz....
http://www.docsgrill.com/directions.html

Aksam yemek, Bainbridge island girisindeki marketten aldigimiz salatalar. Hepsi birbirinden lezzetli....

Vancouver da ise vardigimiz gun uzun zamandir ozlemini cektigimiz bir Turk restauranina gidiyoruz ve hayalkirikligi...O kadar kotuydu ki, istedigim hic birseyi yiyemedim, bitiremedim, bitiremedik....

Seattle a yine gidersem, yine ugradigimiz yerlere gitmek isterim. Hele o fransiz pastanesi yok mu, aklim hala orada..TJ in favorisi ise balik restorani...

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Ekler güzel görünüyor.

Ozlem dedi ki...

Canimm sorma o kadar hafif ve lezzetliydi ki ahhhh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...