1 Eylül 2012 Cumartesi

Yazın son günü Lavanta Bahcesi

Cuma günü yani yazın son günü lavanta bahçesine gittik. Ben taze lavanta toplarım umuduyla gittim gitmesine ama geç kalmışım, lavanta toplama dönemi bitmiş.  Peki dedim, lavantalı dondurmaya asla hayır demem.O da bitti cevabı aldım.

Geldik bu kadar yolu bari birşeyler yiyelim içelim dedik. Lavantalı limonata ve çay aldık....

Bir de lavanta yağı, lavanta çayı  ve lavantalı kek, kurabiye yapmak için özel üretilen lavanta taneciklerinden aldım.

Manzaraya ve lavantalara hayran kalarak eve döndük....

Resimleri cuma yeni cep telefonumla yükledim. Eski telefonum evin içinde kayboldu. Ameliyat olduğum günün akşamı evdeki telaşeden nolduğunu anlamadık ama yok telefon. Evi didik didik aradık. Çıkacak biryerlerden bir zaman....
Bakalım ne zaman?





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...