27 Mart 2012 Salı

Telesekreter...

Geçen çarşamba akşamı Betül aradı. 'Özlem, evden aradım ama Nil açtı telefonu, bende cebini aradım, o da cevap vermedi' dedi.

-Haydaaaa....

Çarşamba akşamları Nil'i kütüphanede kitap okuma saatine götürüyoruz. 6.30-7.30 arası pijamalarını giymiş 3-6 yaş arasıçocuklar geliyor. Her hafta belirli bir konu ile ilgili kitap okumaca ve arada dans, dans ,dans. Bilmem söylememe gerek var mı, Nil dans dans dans ile ilgileniyor.

Neyse,
sonuç; Niloş nasıl becerdiyse telesekretere sesini kaydetmiş. Farkettiğim ama olmasına ihtimal vermediğim birşeydi, olmuş.:)

Mesaj mı?

Hi, ben Nil,........ good bye

Gerçekten de sanki telefonu Nil açmış gibi. Tabii ben bu mesaja bayıldığım için telesekreterdeki ses kaydını silmedik.

Ayrıca burada ciddi bir telemarketing var.Arayan arayana, bunaltan bunaltana. Caydırıcı da yani. Ararsa haberdar olmak istediğim 2-3 aileyi durumdan haberdar ettik, oldu bitti.

Mesajı kaydedebilirsem blogumda da paylaşmak isterim:)

6 yorum:

yorumlasak dedi ki...

hehehe... "hi ben nil goodbye" güzel mesaj bırakmış.

kuzunun annesi dedi ki...

:)) hahahha

Adsız dedi ki...

Merhaba

https://www.lnnte-dncl.gc.ca/insnum-regnum-eng
bu adrese ev numaranizi kaydedip , israrci tele-marketing den kurtulabilirsiniz.

Safiye

Ozlem dedi ki...

safiye,sagol cnm cok makbule gecti, tesekurler cnm...

Ozlem dedi ki...

safiye,sagol cnm cok makbule gecti, tesekurler cnm...

özlem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...