14 Mart 2012 Çarşamba

Bayıldım, Ismarladım, Bekliyorum...

Yaşıyorum! Daha iyiceyim ama iyi üşütmüşüm....Pizza yalan oldu, etler buzluğa kaldırıldı ama diğer yapılacaklar yapıldı.

Bu ülkede online alışveriş müptelası olup çıkmam yakındır. İstediğim gibi kıyafet bulamıyorum, dertliyim. Hele bu yıl herşey mi çizgili olur. Olamaz, çizgili şişman pardon toplu gösterir.

Neyse, Nil içinde online alışverişe başladım. Gap zaman zaman online indirim yapıyor. Bu mayoyu da %30 indirimde kaptım.

40 yıl düşünsem mart ayında mayo alışverişi yapmak aklıma gelmez. NiL 1 Nisan da yüzmeye başlayacak. Umarım sever ve gitmek ister. Anne-baba ile beraber olanına yazdırdık bizim kızı, sorun çıkmasın diye.

Öyle olunca, Nil'den daha heyecanlı Özlem mayo bakmaya başladı.
Ve resimdeki mayoyu gördüm, ilk görüşte aşk.

Tek sorun, mayo ücretsiz gönderildiği için martın son haftasında elimize geçecek.

Olsun,

Bayıldım
Ismarladım
Bekliyorum...

ps: Bakalım NiL beğenecek mi?

8 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzel,ben beğendim :)

Ozlem dedi ki...

:) Mayo alalim mi, yuzmek istermisin diye sordum. Nooo dedi, korkmaya basladim.

ps: buyugu olsa kendime alirdim:)

Elif dedi ki...

çok şeker bir şey bu..dış giyim olarak bile kullanılır

Deli Anne dedi ki...

ben de bayıldım, şeker gibi birşey bu sahiden.. ve geçmiş olsun.

kuzunun annesi dedi ki...

Bu modelin sırtının kapalı olması sırt yanmalarına karsıda koruması acısından cok kafama yatmıstı benim , harika bir secim , güle güle giysin

Ozlem dedi ki...

Elif,
tesekkurler bence de kendime bile alabilirim:)

Ozlem dedi ki...

Deli Anne,
gec oldu ama ancak kendime geldim, grip fena vurdu...

Ozlem dedi ki...

Hayat'im,
Tesekkurler canim, seninle yazistiktan sonra ismarladim. Gunes isinlarindan korumasi bana cok cazip geldi, Nil umarim begenir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...