16 Mart 2012 Cuma

Her arugulanın eti yenmez * Her Rokanın eti yenmez

Dün akşam somon yapmaya karar verince Haydi dedim TJ'e, gelirken roka al keyif yapalım, raki da var evde.'

TJ, superstora-real gibi bir supermarket- uğrayıp gelmiş. Kutunun üzerinde 'Wasabi Arugula' yazıyor. Yıkanmış, kurutulmuş, al sofraya koy. Salata kasesine koyarken yaprakları çok sert geldi, önemsemedim. Bir kaç hafta önce ilk rokamı yemiştim, ingilizce meali baby arugula, e kutuya bakıyorum, bu da arugula, bu biraz kart herhalde :) diye düşündüm. Ama roka kelimesi ağzımın sulanmasına yetti, ben balık severim ama rokayı ve mezeyi daha çok severim.Az biraz karides, somon yerim, karnımı roka salatası ile doyururum. Kalanı da ertesi gün yerim o kadar rokaseverim.

Sonuç: Her arugula, arugula çıkmaz. Bizim roka niyetine salata yaptığımız arugula çıka çıka tere çıkmasın mı?

Demek ki neymiş her arugulanın eti yenmezmiş...

Rokasiz bir raki balik keyfi de olmazmiş.....

3 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Japon hardalı wasabi acaba o ottan mı yapılıyor ki? Çok acı wasabi , ben yiyemiyorum ama

Ozlem dedi ki...

Ben wasabiyi cok severim. Olabilir Hayat'ım, google amcaya sormak lazım. İstermisin Wasabi bizim tereden yapılıyormuş olsun:)

kuzunun annesi dedi ki...

şaşarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...