2 Mart 2012 Cuma

Tıkanan evye ve sinir harbi Özlem

Imdaaaatttttttttttt....

Bi önceki postta sabahtan akşama kadar koltukta oturmak istiyorum dedim,di mi?


Dünden beri sinir harbi yaşıyorum.Evye tıkandı, dün 2 kez lavabo açıcı alındı bir arpa boyu yol alınamadı, ki TJ bugün daha iyi olduğunu söylüyor. Ama kullanamıyoruz orası ayrı...

Böyle olacağını bilseydim asla yapmayacağım poğaçalar ve bir dolu yıkanmayı bekleyen eşya gözümün içine içine bakıyor.

Öğle yemeğinde sıpa Nil e pişirmeyi düşündüğüm pizzayı yapmak imkansız, pogaça ve  domates ile idare edecez.  Sabah kahvaltıda da aynı menü mevcut. En kötüsü bulaşık makinasını çalıştıramıyorum, içi dolu

 :(

Bir usta çağırmak 100-200 dolar kadar olunca kendimiz  çözmeyi deniycez ve umarım halledicez. Umarım!

Neyse ki dün akşam Betüllerdeydik, bu akşam da  evde yokuz.

Yarın sabah kahvaltıyı düşünmek istemiyorum, umarım o zamana kadar açılır evye.

imza : Umutsuz anne

2 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Kızım kendi kendine acılacak hali yokya :)) Bir iki sefer daha deneyin lavabo açı , acılır ya...

Ozlem dedi ki...

insallah 2 kez doktuk lavabo acici Hayat'im ya:) Bu gece yine deneyelim bakalim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...