20 Mart 2012 Salı

Aklı bir karış havada Annenin Maceraları Vol 1.

Henüz dağ havası fotolarını yükleyemedim. Öğleden sonra  benim gurbet ellerde kendimi en yakın hissettiğim A. ve oğlu nam-ı değer Nil'in ağbisi ziyaretimize gelecekler.

Sabah karga mokunu yapmadan- saat 6.55 civarı- Sibel'in kahvesinde geçen haftada  yaptığım kepekli poğaça hamurunu yapmaya başladım. Saat 9 gibi nevzine adında bir kayseri tatlısı fırına atıldı. Bir de yulaflı kurabiye yapayım, Nil ne zamandır istiyor dememle herşeyi hop Kitchenaid in karıştırma kabına atıverdim.

Neyse fırına attım. Ama bir gariplik var, birşeyi unuttum ama ne? Tarife de baktım bir kaç kez.

Az önce fırına bir bakmamla şok oldum.

Özlem kulu sen kurabiyeye un koymayı unutan tek insansın.

Neyse yarısından azı çöpü boyladı ama elimizde daha bir miktar daha karışım var. Hemen koymayı unuttuğum un atıldı, karıştırıldı hop fırına.

5 dakika geçti, ben unutmadan taze taze 'ne kadar akıllı' olduğumu yazayım dedim ama fırına bakmam lazım, yanmasın kukiler derken, hah Özlem fırını açmayı unutmuş....Neyseki fırın sıcak.

İşte karşınızda Kanada'da ilkel bir fırından yeni çıkmış kurabiye fotosu....

Aferin bana....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...