20 Mart 2012 Salı

Kaza Geliyorum Demez...

Uzun zamandir yaşadığımız yere bir saat uzaklıktaki kayak merkezine gitmek istiyorduk.En sonunda son dakika kararı ile bu cumartesi öğleden sonra gittik.

Cumartesi sabahı gözünü açar açmaz dışarı bakan NiL, yağan karı görünce gözlerine inanamadı. Hoş biz yola çıkarken, yağan karın yerini güneş almıştı ama NiL'in o heyecanı görülmeye değerdi.

Bu kez yol beni çok yordu. Belki tok karnına olmamında etkisi vardır bilmiyorum ama perişan oldum.

Kayak merkezine vardığımızda deli gibi kar vardı ve soğuğa rağmen hepimizin yüzü gülüyordu.

Teleferikle kafelerin olduğu yere çıkmamızla Nil 'kardan adam yapalım' demeye başladı. TJ hazır kardanadam bulup Nil e göstermeye karar verdi. Ama bul bulabilirsen. En sonunda teleferikle üzerinden geçtiğimiz kardan adama ulaşmaya karar verdildi. Bu arada sıcak çikolatalar ve kekler mideye indirildi.

 Yoğun tipi ile karşılaşınca kardan adama ulaşmak zor oldu ama NiL bu kadar istekli olmasa o tipide o kadar yolu zor yürürdük.

Tepelerden kayarak inmek Nil'in hoşuna çok gitti.

Ve dönüş yolu, hepimiz yorgun ama mutlu. Nil arabaya biner binmez sızdı. Biz ise sohbet ede ede ilerlemekteyiz. TJ arabayı çok yavaş kullanmasına rağmen araba zigzaglar çekmeye başlamasın mı? Diğer şeride geçmemizle çığlık atmaya başladığımı hatırlıyorum.   Araba U dönerek kendi şeridimizde ters istikamete döndük. Araba da kar kütlesine vurdu da öyle durdu.

Ama ne heyecan, TJ arabayı kontrol etmeye çalışıyor ama yok. Neyse ki karşı şeritte araba yoktu. Allah resmen yüzümüze baktı.

En kötüsü de, kontrolün sende olmaması. Ucuz atlattık. Cumartesi akşamı kendime gelemedim.

Kaza geliyorum demezmiş gerçekten.

PS: Nil bu esnada uyuklamaktaydı ve ne zaman ben ciddi çığlık attım o zaman gözünü açtı ama ben bu detayları hatırlamıyorum.

Not: Fotoları cep telefonundan yüklemek daha kolay. Yarın uyanır uyanmaz ilk iş:)

5 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

çok geçmiş olsun vallahi ucuz atlatmışınız bu arada absürt olmasın bursa'damısınız gerçi tek teleferik Bursa'daymış gibi sordumda.Bizde birkaç yıl önce o hevesle dağa çıkalım derken böyle bir kaza geçirmiştik gerçek o yollarda zor arabayı kontrol etmek.

kuzunun annesi dedi ki...

Çok gecmiş olsun size . Benzer tecrübeyi bir kez binek arabada , bir kez de Afyon Emirdag arası bindiğim otobüsün sarampole sürüklenmesi seklinde yasayan biri olarak o korkuyu iyi biliyorum. Allah korumuş..

Gulcin dedi ki...

gecmis olsun :(

Ozlem dedi ki...

Sevgili Tarkan'in annesigercekten cok zorö hele direksiyonun kontrolden cıkması cok feci. 8 ay once Kanada ya tasındık.:)

Hayat'ım, bunu ancak yaşayan bilir. Çok korktum valla.

Gülcinciğim,
Tesekkurler canım...

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun canım Allah korumuş...
öpüyoruz
ebru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...