1 Mart 2012 Perşembe

Mimlenmişim Haberim Yok :)

Son bir kaç gündür resmen sürünüyorum. Tahminim, yaşadığım stress ve yorgunluk yavaş yavaş gün yüzüne çıkıyor. Resmen kolumu kıpırdatamıyorum, sabah oturduğum koltuktan akşam üzeri kakmak istiyorum.

Bu sabah kar yağmış, TJ demez mi, 'Özlem artık sende Nil ile aşağıda kardan adam yaparsın, burnuna havuç takarsın'. E Nil bu, baba ile sabahın köründe dışarı attık kendimizi. Kardan adam yapacak kar yok. Sözde haftasonu kayağa gidip Nil ile kardan adam yapacaktık, pazar günü başladı yorgunluk halleri. Bugün gözüm açıldı....

Herneyse,

Hayat'ım, Mim için teşekkürler.

***
En sevdiğin nelerdir , nelerden hoşlanırsın ?


Dışarıda yemek yemek, yeni tatlar denemek. Samimi sıcak bulduğum insanlarla böyle ortamlarda bulunmak, hatta bir-iki kadeh birşeyler içmek. Kalabalık arkadaş grubuyla yapılan fasıllar ya da kızkıza çıktığımız -Ebru sesim geliyor mu?- geceler...

Yakın kız arkadaşlarla ya da annemle yaptığımız alışveriş seansları.

TJ ile nargile içmek. Ahh, en çok özlediğim şeylerden biri.

Hatta hayatımızın Nil'den önceki dönemlerinde çıktığımız  mavi turlar. Deniz, güneş bir yana ama uyku tulumu ile yıldızların altında uyumak ve sessizliğin tadını çıkarmak.


Kağıt oynamak*tercihen küt

Blog yazmak

TJ'in kendi elceğizi ile hazırladığı pazar kahvaltıları, yumurtalı beyaz peynirli  bol baharatlı ekmek :)

Dışarıda yapılan brunchlar, french tostlu, pancakeli kahvaltılar. Kızım da bana çekmiş, dışarıda yemek yemeyi seviyor annesi gibi :)


Bilgisayarda ki vaktini nasıl geçirirsin ?

Ben bir bağımlıyım, bilgisayar bağımlısı. Sabahları gözümü açar açmaz önce maillerim, sonra facebook ve twongo gibi burada alıştığım alışveriş siteleri ve gazetelere göz gezdiririm.

Kafama takılan en ufak bir soruda google a sorarım, içim daralıyorsa ya da mutluysam bloguma yazarım,
deşarj olurum.

Skype ile ailemle konuşurum, seslerini duyarım.

Birşey olduğunda TJ e mail atarım, aramak yerine genelde maili tercih ederim.

PS: TJ artık haftanın bir gününü No internet gecesi ilan etti. Eve gelirgelmez bilgisayar kapatılıyor ve o akşam bilgisayar açılmadan ailecek vakit geçirmeye çalışıyoruz.

En sevdiğim filmler nelerdir ya da kesinlikle izleyin diyeceğiniz ?


Kafamı çok yormayan, beni strese sokmayan, uykularıma girmeden beni germeyen filmleri seviyorum.
Catch me if you can, Avatar, Pretty Women, Zor Baba serisi gibi filmler herzaman favorimdir.

Şu sıralar almak istediğim 3 şey


Tuvalet masam yok burada. Aldığım dikiş makinasını koyabileceğim bir masa ihtiyacım var.
 Ehliyeti alıralmaz spora başlamak istiyorum. Haftanın bir kaç günü ter atmak ve son 1 aydır aldığım 3 kiloyu vermem lazım. E spor için spor ayakkabısı vs lazım:) Aslında ninewest e gitmem lazım, kışlık bot ve bir kaç uzun kollu T-shirt vs almak için ama hava durumundan dolayı Vancouver a gitmemiz bu ara zor.

Şu sıralar dinlediğim 3 şarkı :


Kim ne derse desin, ben Can Bonomo'nun Eurovision şarkısını pek begendim.
Love Me Back bu ara favori şarkım.

Onun dışında evde müzik dinleme özürlüyüm. Türkiye'de iken Power Türk, Radyo Odtü dinlerdim. İnşallah araba kullanmaya başlayınca  TJ den Türkçe CD mix istemeye başlıycam :) Zira araba kullanırken en sevdiğim şey müziğin sesini sonuna kadar açmaktır. -Normalde yüksek sesli müziğe tahamül edemem-

Hayat'ım
Beni inimden çıkardığın için Teşekkürler Canım :)

1 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

ne demek , öperim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...