1 Aralık 2011 Perşembe

Mami şimdi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ilhamı veren Yeliz, günün çorbası...

Uzun zamandır yazıcam diyorum ama tembellik giriyor, Nil giriyor, unutuldukça paslanıyor yazılacaklar. Neyse ki Yeliz var, bu kadar mı benzenir, yok okuyorum, aaaa ben de diyorum ama yazıcam yazıyorum, yazamıyorum, neyse şimdi yazıyorum...

Bilenler bilir ben sabırsız bir insanım. Ya da insandım mı demem lazım bilemedim şimdi. Niloş geldi, Annneeeee, annne, ver , ver, ver...

İstediği şey şu an şu saniye şu salise olacak, yoksa dünya bana- bize- dar.Valla öyle böyle değil.

TJ ile aramızda ki konuşma

Canım yemek bitti,sofrayı toplar mısın ya da bulaşık makinesini boşaltır mısın, ya da bu liste uzar uzar...

TJ- Tamam birazdan yaparım.

Olmazzzz şimdi yapılacak. Baktım olmuyo ben yaparım saçlar tepede,şimdiii...

Al Özlem, bak kızına.Arabada elimizede oyuncak, düştü mü, vay halimize ŞİMDİİİİ verilecek.Su mu, süt mü,tv mi hemen hemen şu saniye...

Bir de son zamanlar daki 2 kelime

Mommyyy ve yummmyyy!

Dışarda bana mommmyyyy diyor,mami yani. Yediği şeyi severse yummyyyyy...

Not: TJ,Niloş  ve benim şimdi, hemen, şu saniye halimizi gördükçe gülüyor, gerçi hep gülemiyor, ucu ona da dokunuyor ....
ha ha ha :)

4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Canım,senin tez canlılığını biliyorum, ve yazdıklarını düşününce bende gülüyorum :)

Ozlem dedi ki...

:) evet ya Asortik'im, TJ e hak vermiyor degilim Nilosu gordukce :)

yeliz dedi ki...

:)) delisiniz siz ana kız:P

Ozlem dedi ki...

yelizcim,
haklisin ne diyeyim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...