31 Aralık 2011 Cumartesi

2012 Kararları-hasta Nil...

Daha az control freak, daha sakin, daha yumuşak başlı , daha az inatçı ve hayatı daha az ciddiye alan biri olmak isterdim. Ama o zaman ben , ben olabilir miyim? tartışılır....

Ama beni en çok yoran kontrol delisi olmak, herşey kontrol altında olacak. Beni , ruhumu yoruyor.  2012 de daha rahat olmayı diliyorum...

Bir de Osho Mdtitasyon kitabım başucumda durmalı ve iki günde bir, mutlaka bir meditasyon, koşulsuz şartsız..

ps: Nil hasta, hala hasta. Tadımız tuzumuz yok.

İyi geceler sevgili blog dostlarım...

ps: Rahatlamak için yazıyorum, motive oluyorum. İyi ki blogum var, iyi ki blog dostlarım var....

3 yorum:

gezicini dedi ki...

geçmiş olsun, sağlıklı bir yıl olsun!

Modayadairhersey dedi ki...

geçmiş olsun umarım yeni yılda Nil hiç hasta olmaz:)

http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

Ozlem dedi ki...

Tesekkurler Gezicinim, ozluyorum seni!

Tesekkurler Modaya dairhersey:) hala hastayiz ama umarim yilin geri kalaninda saglikli, mutlu, huzurlu oluruz...

sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...