15 Aralık 2011 Perşembe

Yemek-tatlı-diet kola....

Ankarada bir ara her hafta yani haftanin 7 günü Liva pastanesinden 1 pogaca evet BIR :) isterdim. TJ derdi ki delisin, insanlar 1 pogaca için bize uğruyorlar. O öyle dedi ya, o zaman 1 poğaca yerine 1 poğaca bir de ayçöreği istemeye basladım ha bir de diet kola:). Sonradan sorduğumda da biz keyifle yapıyoruz demişlerdi, en sağlam müşterilerinden biri bizim evdi. Gelen giden çoktu ve sürekli pasta, poğaça isteyen bizler...

Bir de dominos var tabii. Ala turka, pastırmalı sucuklu pizza. Offf.... Sonrada american hot da istemeye baslamıştım, jalepeno, mısır ve sucuk. Unutmadan yanında da mutlaka sufle...

Artık kendi poğacamı hatta kendi pizzamı kendim yapıyorum. Ayçöreğine de el atarsam bir gün, o zaman kimse beni tutamaz. Gerçi sıradaki hedefim mantı yapmak.

Bu yazıyı yazmama neden olan sey ne? Aşure zamanı bloglarda aşureler görüyorum. Zeynelin aşuresini ve su muhallebisini özledim. Konu özlemden açılırsa yazarda yazarım gerçi......

İnsan yer değiştiriyor, ülke değiştiriyor, kendi tatlarını oralarda da yaşatıyor. Yabancı tatları da çok seviyorum ama sıcak bir poğaca,sucuklu karışık pizza, bunları seviyorum.

Diet kolayı yine bıraktım. Arada dışarda içiyorum. Bu kez daha netim bu konuda. ah bir de tatlı konusunda da aynı kararlılığı gösterebilsem....

3 yorum:

Gulcin dedi ki...

bana da aynen boyle oldu ozlem uzalasinca turkiyeden tanidigim mlezzetleri daha co arar oldum. ama soyle dusunuyorum iymet biliyoruz iste :)

Ozlem dedi ki...

evet Gulcincim, Turkiyedeyken cok aramadigim lezzetleri simdi evde ben pisiriyorum:) iste hayat...

Ozlem dedi ki...

evet Gulcincim, Turkiyedeyken cok aramadigim lezzetleri simdi evde ben pisiriyorum:) iste hayat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...