8 Aralık 2011 Perşembe

Yeni Yil Agacimiz,Kayak, Uyku

Bu aralar bunalmış durumdayım. Sanırım yeni yıl, doğum günü zamanı yakın arkadaşlarıma olan özlem artıyor...

Geçen cumartesi buraya 1 saat uzaklıkta bir kayak merkezine gittik. Çok keyifliydi. TJ ile ders almaya karar verdik. Ben spor vs konularında çok becerikli sayılmam, ama motivasyonum TJ'in 'İstediğin kadar tatlı ye, yediğin tüm tatlı kalorilerini kayarak verebilirsin' cümlesi oldu. Tepeden kaymam ama yamaçtan kayarım, kafa göz yarmayayım da:)

Dağ havası bizi resmen çarptı, dönüş yolunda Nil sızdı, ben de ha sızdım ha sızacaktım ki , uğramamız gereken bir party olduğu aklımıza geldi.

Eve gel, hemen üst değiştir yola çık. Open house Christmas Partydi davet edildiğimiz yer. Yani yakın-uzak herkesin davet edildiği ve insanların uğradığı bir party.

O kadar insan ve o kadar çocuk ama herkes rahat. Gelen uğruyor, kalıyor ve gidiyor. 1 saat kaldıktan sonra eve geldik. Sabah 10 da çıkıp akşam 8.30 da eve gelmiştik.Yorucu ama keyifli bir cumartesiydi.

**
Gercek ağaç mı yoksa  yapma agac mi alsak derken,TJ, taze ağaç alsak? der demez gözüme şirin gelen saksıdaki çam ağacını kaptığımız gibi eve geldik. Süs konusunda zayıfız hala ama olsun. Tepesine de bir melek koyduk mu, tamam.

Ağacı alıp eve geldiğimiz gün Nil sevinçten çıldırdı.  Süsleri de gidip gelip seviyor.

**
Uyku sorunumuz var bizim. Öğle uykularını geçtik, normalde 8.30 da uyuyan çocuk benimle kalkıyor, benimle uyuyor. Gece saat 10-11, bir çok anne için normal olabilir ama ben kaldıramıyorum bu rutini! Yemek yememe, huysuzluk bir derece kaldırabilirim ama UYKU:(, IMDAT..... Sabah en geç 8 de uyanan Nil :(


2 yorum:

Eylem Atılgan dedi ki...

Of ya evet, herşey tamam da o akşam huzur saatlerinden çalmaya başladılar mı bende de sinirler kaldırmıyor. Ben artık emin oldum. Duru'nun uyku saati sekiz-sekiz buçuk. Onu kaçırdık mı uyku gidiyor. Gece onikiye kadar yolu var. Belki sizde de öyle bir problemdir? Bu arada ağacınız pek şeker, peki yılbaşı geçince nolcak? Nerde yaşıycak?

Ozlem dedi ki...

Merhaba Eylem,
Hakli olabilirsin, uyku konusunda takintili bi anneyim ben. Nil uyuyunca kendime zaman ayirabiliyorum, o araya cok ihtiyacim oluyor.
Yilbasi gecince agacimizi balkona alicaz, ilerde evimiz oluncada evimizin ilk agaci olacak:)
zaten bu agaclara outdoor tree deniyor. Disarda kesin daha mutlu olacak, o kesin. Agaci aldik alali salonun isisini arttirmiyorum:) sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...