27 Aralık 2011 Salı

Doğum günüm...

Geçen yıl bu zaman 'anne evinde' kutlamıştık doğum günümü. Çok sakindi, dostlarım yanımda yoktu. Bu yıl kızım ve kocim yanımda. Ailem skype ile yanımda gibi. Ama arkadaşlarım, sevdiklerim uzakta...

Yeni bir ülkede yeni bir düzen, kolay değil, zor, hele özel günlerde daha da zor. Bu yıl sabrımın sınandığı bir yıl oldu. Kısa yollar yerine uzun ve dolambaçlı yollardan gittik, yorulmadım desem yalan olur. Nil ile cuma günü ginger bread -zencefilli-kurabiye yaparken  bunu düşündüm. Hamuru hazırlamak kolay ama şekil vermek zordu. Hele o adam,çocuk şeklindeki kurabiye kalıplarını kullanmak. Çok değil, 2 yıl önce yapmak zorunda kalsam bu hamuru, şekil vermeden marketten hazırını satın almıştım ama Nil in mutluluğu için uğraşıp o cıvık hamuru kurabiye haline getirdik. Nil de süsledi...

Bu yıl sosyal açıdan çokça zaman açlık çekiyorum.En çok özlemini duyduklarım az ama öz yakın arkadaşlarım. Ama şükretmenin gücüne inanıyorum, kızım ve TJ yanımda...En azından iyi-kötü zamanlarda  arayabileceğimiz bir Türk aile var yakınımızda (Oğulları Nil'in ağbisi).

Yaş 31 oldu. Bugün boxing day, nam-ı değer black friday yani bolca indirimin olduğu Christmas ertesiydi. Bizde pek tabii alışveriş yaptık. :) Yarın mutluyum, TJ çalışmıyor, ben ve Nil ile zaman geçirecek.

Saçlarım son 10 yıldır bu kadar kısa olmamıştı. 30lu yaşlar  fuşya ve pembe tonlarına daha alıcı gözle bakmamı sağladı. Hala gri, mavi ve siyah desem de, mor ve pembe tonları da var hayatımda. Bir de oje sürebilsem ve nasıl çıkaracağımı düşünmeyecek olsam kırmızıya da gözkırpabilirim!

Umarım 32 yaşıma girerken, yani seneye bu satırları yazarken de sağlık, mutluluk, huzur bizimle olur.....
ve umarım yeni yaşımda işlerimin en azından bir kısmı kolaylıkla hallolur ve hayat bizi iyi insanlarla karşılaştırır....

İyi ki Doğdum!

8 yorum:

yeliz dedi ki...

mutlu yıllar özlemcim otuzlu yaşlar pek hızlı geçiyor anlamıyorum desem yeridir... hep sevdiklerinle sağlıklı bir ömür dilerim
sevgiler

Ozlem dedi ki...

Canim arkadasim, cok tesekkurler. Hep birlikte, beraberce...Tesekkurler yorumun icin:)

kuzunun annesi dedi ki...

Nice mutlu yıllara , güzel bir yaş gecir sevdiklerinle kuzucugunla

Adsız dedi ki...

Beraberce niceeeeee yillara canim.
TJ

Adsız dedi ki...

3 ay once benzer bir maceraya baslamis - hem de 3 aylik bir bebekle- birisi olarak, bu isin zorlugunu yasayan bilir diyorum. Dogumgununuz Kutlu olsun, aralikta dogmus olmak guzeldir bu arada :)))

Ozlem dedi ki...

Canim Hayat'im, hep birlikte:) tesekkurler...

TJ, mucko!

Merhaba, tesekkurler yorumunuz icin, evet kolay degil zor, umariz sonu guzel olur, hepimiz icin...

Asortik Krep dedi ki...

İyi ki varsın :) Nice mutlu yıllar.

Ozlem dedi ki...

Sende iyi ki varsin...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...