8 Ekim 2011 Cumartesi

Vancouver, bekle bizi...

.Pazartesi günü Kanadalıların Thankgivingiymiş. Yani pazartesi iş yok. 3 günlük tatil. Biz tabii bunları hep son anda öğrendiğimiz için geçen cumartesi apartopar Vancouver a gitmeye karar verdik.

Uzun zamandır görmek istediğim bir yerdi Vancouver. Sevmemek imkansız-mış- bakalım, görelim...

Neden şimdi gitmeye karar verdik?

Kışın tatil yok-kışın gezmek Niloşla pek keyifli olur mu?
-Sanmıyorum

Geldik geleli buraları gezmekten başka yerlere gidemedik, uçaktan indik hop buraya geldik. Çocukla 4-5 saat araba yolculuğu da zırt pırt  yapılmıyor haliyle.

Vancouver da bahar bir başka güzel diyorlar, yarın hava -herzamanki gibi - yağmurlu.
-Olsun, bayılırım yağmurlu havalarda gezmeye :)

Gitmek istediğim yerler var.
1-Türk market varmış Vancouver da. Valla. Adama facebooktan mesaj bile attım, müsaitseniz size gelip pastırma, sucuk, biber salçası alıcaz diye. Gözümde tütüyor pastırma, sucuklar...

2-İkea, yani Aykeya

3-Benim kışlık paltom yok. evet getiremedim Türkiyeden. Ama bugün Aritzia adında bir markayla tanıştım. Eksi 17 dereceye kadar tutan montlar-paltolar üretiyormuş. Vancouver da da şubesi varmış. Buraya ilk geldiğimiz zamanlarda, TJ'in o zamanki iş arkadaşı dedi ki,
Özlem, yazın burayı herkes sever, kışın da sevmek istiyorsan, Bir en iyi ,seni en sıcak tutacak paltoyu al. İki, seni en sıcak tutacak botları -eldivenleri al,kışın keyfini çıkart.

Eh ben soğuğa bayılmam, soğuğu sevmenin yöntemi de bu sanırsam. Umarım istediğim gibi beni eksili derecelerde sıcak tutacak montu bulurum. Zaten burası asla eksi 17 derece olmuyo ama ben herzaman üşürüm, ha belki de bu paltoyla üşümem :).

Niloşla yapabileceğimiz şeylerin listesini çıkartım.Birazdan geçici bir plan yapıcaz Kocişle.

Sabahtan beri klasik ev işleri. Ah bir de aradığım şeyleri bulabilsem...

Şu anda yorgunluktan bitap düşmüş bir Özlem var.
Dahası daha eşya hazırlama var.

İmdaaaatttttttt........



6 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bizim için resim çek lütfen,özellikle de yeni paltonla senin ve Nil'in resmi olsun :))

Ozlem dedi ki...

Canim benim, cok ozledim seni, paltomu alsam da almasam da cekerim fotolari canim. opuyorum!

kuzunun annesi dedi ki...

alırsın alırsın

Gulcin dedi ki...

bu resimden gordugum kadariyla cok eglenilecek cok sevilecek bir yer gibi. Umarim siz de coook eglenirsiniz :)

Turkiyeden palto goturup iti ki yuk etmemissin ozlem en akillica karar bu bence nasilsa oradan yeni bir sey almak gerekecekken bir suru yer kaplayacakti :)

Umarim istediginiz herseyi bulursunuz Ozlem ve en onemlisi IYI EGLENCELER!!!!!
sevgiler :)

Ozlem dedi ki...

tesekkurler kizlar :)
sizler de iyi ki varsinizzzz....

Deli Anne dedi ki...

Biz 2 yıl Moskovada 1 yıl da petersburg'da kalmıştık. Ve o sıra cankurtaranlarımız sahiden de iyi bir mont ve bot idi. Mont konusunda da Kanada yapımı montlar cankurtarandı. -35 dereceye dek soğuk, rüzgar geçirmeyen montlar harikaydı. Mutlaka bulursunuz en iyilerini diyeceğim o ki:)

Sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...