26 Ekim 2011 Çarşamba

Kanada'da İLK sonbahar...

Bu aralar iç dünyam da dışarısı gibi gri...

Kanada da ilk sonbaharımız. Dışarıda kırmızı yapraklara bürünmüş ağaçlar ve yeşil yapraklılar o kadar nefis bir uyum içinde ki. Bakmaya doyamıyorum....
Rüzgar, yağmur bizi kışa soğuklara hazırlıyor adeta...

Onun dışında dün gece Nil çok huzursuzdu. Eller ağızlarda. Üşenmedik, uyumamıştı da, eczaneye koştuk.  Ona diş jeli, bana öksürük aksırığım için ilaç.

Eve geldik, Niloş odaya gidelim dedim bir baktım bizim yatakta.:)

Yemek yapmaya sarmış durumdayım. Bu pazar yapılanlar pişi ve tahinli çörekti.

Hayatımda yaptığım ilk pişi de yaptığım ilk poğaca gibi pek güzel oldu.
Sıcacık pişiyi yerken, Ankarada yaşıyor olsak asla yapmayacağım, denemeyeceğim lezzetleri uzaklarda denemenin
ne kadar komik olduğunu düşündüm.

Neyse ki tatlı sevmeyen TJ hamur işinede aynı şekilde yaklaşmıyor. Hamur yoğurmayı beceremesem de, mayalı hamur kabardıkça ben de mutlu oluyorum.

Evde birşeyler piştikçe o koku neşeme neşe katıyor....

Gri hayat birden renkleniveriyor, sonra tekrar grilerle devam ediyor hayat....


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Daha dur evde yogurt yapmayada baslayacaksin.. Ben 2.yilimizda basladim kaymakli tadi ancak tutturdum..
Safiye

Ozlem dedi ki...

evde yogurt makinasi var,TJ ben gelmeden almis ama Astronun mor kutulu yogurdu pek guzel :) ama yinede belli olmaz haksiniz :)
tesekkurler yorumuz icin, mutlu oldum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...