14 Ekim 2011 Cuma

No comment...

Birazdan totomu kaldırıp resimleri tek tek yüklüycem, resimleri editleyip bloga yüklüycem. Ama ondan önce durum değerlendirmesi yapmak istedim.

Bu blog beni o kadar mutlu ediyor ki. Hiç birzaman çok arkadaşım olsun diyen biri olmadım. Hayat felsefem 'az ama öz olsun' du ki hala da öyle.

Öncelikle teşekkürler Dostlar, kendimi umutsuz, yalnız hissettiğim o anlarda yorumlarınızla yeniden canlanıyorum:)
Buraya gelmeden önce arkadaşsızlığın beni bu kadar etkileyeceğini düşünmemişim. Yakın dostluklar kurmak zaman ister, emek ister, güven ister bilirim...

Zamanla kafama, kişiliğime uygun, bize uygun arkadaşlar çıkacak elbet.
Geçen gün TJ'in annesine dedim ki ' X var ama bekar' eskiden böyle kriterlerim yoktu ama şimdi bekar olan evlinin halinden hele evli ve çocuklunun halinden zor anlar :) TJ'in annesi de dedi ki, 'çocuklu çocuklunun halinden -dilinden anlar'.
İstediğimiz kadar anlayışlı olalım bazı şeyler yaşandıkça anlaşılıyor. Ki ben insanları kategorilere koymam ama fena mı olur kocası olsa TJ e arkadaş olsa-beraber takılsak-, kızı-oğlu olsa Niloşla oynasa di mi:)
Halimizden dilimizden anlarız:)

neyse
ben 5 gündür diet kola içmiyorum:) benim için büyük başarı. Öte yandan boyun-sırt tutulması hala beni kasmaya devam ediyor. Bugün ilk kez kendimi normale yakın hissediyorum en azından kafamı biraz dik tutabiliyorum.

spor, tatlı yememe, hala başlayamadım. Gece gece TJ'in tatlılarına sarıyorum, yakında evde tatlı ne var ne yoksa ofise taşıyacak:)-Kocim tatlı sevmez bu arada:)-

neyse Özlemcim,
şimdi kaldır şu totoyu da fotoğrafları düzenle bakalım!

7 yorum:

Eylem Atılgan dedi ki...

Özlem zor bir dönemden geçiyorsun. Allahtan gün boyu Nil var yanında! Yabancı bir ülkede akşam olup eşin geldiğinde ağzından çıkan ilk kelimenin hoşgeldin olması korkunç bir histir. Hani Türk arkadaşlar edinsem diyorsun ya, Kanada farklı mıdır bilemem ama, istisnalar olsa da yurtdışında Türkten Türke pek hayır gelmez. Sen Kanadalı dostlara da açık ol bence :)

Ozlem dedi ki...

merhaba Eylem, evet ben de ayni senin gibi dusunuyorum-aslinda dusunuyordum. Inanirmisin ankara da en yakin arkadaslarimdam biri amerika-kanadaliydi. Ama nasil anlatsam, ozellikle yasadigim yerde cok kolay aralarina almiyorlar insani. Ancak zamanla olacak bazi seyler, zamanla ve tanidikca ama cok zor:( aslinda ozledigim turkiyede ki az ama oz dostlarim:(

Ozlem dedi ki...

tesekkurler bu arada yorumun icin:)

Eylem Atılgan dedi ki...

Evet zamanla olacak ve önünde yeni dostluklr için zaman bol, hiç dert etme. Ben de senin yaşadıklarını 7 senelik İspanya tecrübemin başında yaşamıştım.. Başlarda çok kızgın ve peşin hükümlüydüm tüm İspanyollara karşı, ırkçılar diye :) Öyleler de köşesinden kenarından :))) Ama ben izin verince, onlar da hiç hoşlanmadıkları "müslüman" etiketimizin altındaki beni tanımaya başlayıp basmışlardı bağırlarına. Şimdi hatırladıkça burnumun direğini sızlatacak kadar özlediğim arkadaşlarım var orada. Ve hep de öyle kalacaklar. Farklı kültürlerden insanların anlaşabilmesi için en gerekli iki şey açık olmak ve saygı duymak galiba. Pfffftt çok derine girmişim :))))) Bol şanslar!

Ozlem dedi ki...

Merhaba, hemen yazamadim, malum haftasonu:) ben aslinda yabancilarla daha rahat anlasiyorum diye geldim buraya ama kanadada ozellikle bizim geldigimiz yerde insanlar boyleymis, buranin yerlisi de aramiza zor aliriz diyor. kendi icine kapali bir yer burasi...

tesekkurler msjin icin:)

Adsız dedi ki...

Merhaba Ozlem,
Sirt ve kas agrilarin icin epson salt onerecegim sana umarim apartmanda kuvet banyonuz vardir.
sicaga yakin ilik suyla doldur epson salt'u at 2 subardagi kadar ve yat icinde . gercekten iyi geliyor..
Safiye
(Toronto'dan komsun)

Ozlem dedi ki...

Merhaba Safiye,
tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...