17 Ekim 2011 Pazartesi

ben-biz- bu hafta sonunda.-Merhaba pazartesi



Cuma günü sırtımdaki ve boynumdaki ağrılar sağ koluma inince TJ yetiş dedim. Kliniğe gittik. Doktor sağlam bir ilaç yazdı, bir de masaj yaptır dedi. İlaçlar sayesinde kendime geldim. Hala ağrım var ama geçen haftaki ağrıyla kıyaslanamaz bile. Çok daha iyiyim.

Bu haftasonunda...
Hayatımda ilk kez poğaça yaptım. Kendime şaşırdım, üşenmedim. Olmazsa olmaz napalım dedim veeeee  Liva nın poğaçaları Kanada ya geldi. Acemi şansı mı bilemem, uzun zamandır yemediğimiz için bize güzel mi geldi bilemem ama çok sevdik, keyifle yedik...

Haftasonu evimize ilk resmi misafirler geldi. menüde menemen, pogaca, sucuk,yumurtalı-peynirli ekmek,  yogurtlu irmik tatlısı ve tahin-pekmez vardı.

niloşa uzunn zaman önce almamız gereken bisikleti aldık. Babasıyla beraber montajını yaptılar.

Geldim geleli likorlu cikolata bakıyordum. En sonunda buldum. Ünlü bir markaymış. Anthon Berg. Cosmopolitanlısı da varmış. ama markette likörlüsü vardı. Bayıldım.
Cok yemezsem iyi olur.

Mor kasımpatları sonbaharın en sevdiğim cicekleridir. Bir saksı mor kasımpatım oldu-kahvaltiya gelen arkadaslardan-. Sonu lavantalarıma benzemesin diye balkona da koymadım. Yaşayacak kasımpatlarım yaşayacak :) Niloşun kırmızı sandalyesinin üzerinde bana gülümsüyor.

Günümü aydınlatıyor.
Bu hafta hayırlı sonuçlar alalım. Güzellik -sevgi- şans -mutluluk ve huzur katsın hayatımıza.

Merhaba pazartesi....

7 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Likörlü çikolata mı dedin ..? :)
Benimde son zamanlarda canım çok istiyordu.

Ozlem dedi ki...

:) Ozledim seni skype yapsak yaaa:(

Sana da getıreyım cnm lıkorlu cıkolata:)

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun özlemcim.
çikolata deme bozuşuruz:)

Eylem Atılgan dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Çikolataya benden daha düşkün zat olmaya adaysın anlaşılan. Dikkat et kendileri ani mutluluk sonrası depresyon yapar :)))))) Kasımpatları saksıda mı yetiştireceksin? Bahçe varsa belki toprakta daha mutlu olur?

Gulcin dedi ki...

gecmis olsun ozlem. ama dua et ilac veren bir doktorun var bana mesela nefes al gecer demisti burada doktor :)
saka bir yana hele kola inince o agri cok zor hele bir de bebekle umarim bir an once iyilesirsin
sevgiler

Ozlem dedi ki...

Yelizcim, TJ de sevdi. her aksam 1 minik sise :)

Merhaba Eylemcim,
simdilik bir apartman dairesindeyiz, o nedenle bahce yok:)

Gulcincim merhaba,
yok cok daha iyiyim. Bir de masajciyi ayarladim mi tamam :)

tesekkurler yorumlariniz icin sabah sabah nese kattiniz gunume :)

Elif dedi ki...

çikolatamı dediniz hemde likörlü :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...