3 Ekim 2011 Pazartesi

Haftasonu...

Cuma günü meksika restoranına gidecektik, TJ iş arkadaşlarıyla öğlen açık büfe Çin yapınca dedim ki, yarın gideriz meksika restoranına. iyi ki de öyle demişim, belki de yaza dair güneşli, ılık son gündü.
İtalyan marketten bir kaç çeşit meze ve tiramisu -evet tiramisu, hem de daha önce yediğim tiramisulara hiç mi hiç benzemiyor, nasıl  böyle lezzetli diye sorduğum da tiramisumuz italya'dan geliyor cevabını aldım, evet gerçek italyan tiramisususymuş, anlıyorum ben ya biraz bu işlerden :)-

Parka gittik, mezeleri masaya dizdim, Nil yerken ben mezelerimi ve en son tatlımı yedim.
Nil herzamanki gibi eve gitmek istemedi. Eve geldik uyumadı, sonunda bizi uyuttu...

Cumartesi klasik aile işleri, alışveriş, hava da yağmurlu mu yağmurlu. Ama anlamadığım birşey var, bizim kız üşümüyor, ben en ufak bir rüzgarda bile hırka giyen bir tip ama Niloşum soğuk eşiği düşük, e kışa geldik şurda, ama ısrarla hırka giymiyor, hırka üzerine t-shirt sokaklardayız. napıcaz bilmiyorum...

Öğleden sonra meksika, patlayana kadar yemek. TJ bile aştı kendini, kociş her daim tok olanlardan.

Eve gel, Nil uyumasın, baktık uyumayacak netten Bizim Yenge keyfi. Ben yatağa giderken 'anneeee' diye yanıma gelen ve yatağı paylaşıp gece tekme yiyerek uyandıran tatlı kızım Nil....

Pazar günü mercimekli köfteye harcadık tüm günü resmen.Mercimekli köftede köftelik bulgur olur ama burada köftelik bulgur nerdeeeee, kuskusla kısır denemem pek şahane olunca mercimekli köfte de olur dedik ama olmadı. tat açısından başarılı ama kıvam açısından lapa bir köftemiz oldu.

Niloşun odasındaki oyuncakları toplama ve fazla oyuncakları saklama, dışarıda yürüyüş yapma isteği ama Nil o rüzgarda hırka giymeyince mecburen eve gelme....

Buna rağmen güzel bir haftasonuydu,
her haftasonumuz böyle geçsin! :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...