12 Ekim 2011 Çarşamba

vancouver 1.kısım

Cumartesi sabah 6 da uyandım.
- Bir an önce Vancouver a varmak istiyorum. Yapacak o kadar çok şey var ki!!!

Normalde sabahın köründe uyanan NiL uyuyor, saat 8.15 e kadar bekledim en sonunda dayanamadım ve uyandırdım.

Saat 8.45 : arabaya bindik. Yaşasın!

Yol için TJ'in özenle hazırladığı müzik cdleri çalışmadı. neyse sağlık olsun...

Abbostford da ilk mola,TJ e bagel almak için Tim Hortons a girip çıkmam la karşımda Niloş ve TJi görüyorum. Nil durmamış ağlamış :)

Saat 1.30 gibi evimizin herşeyi İkea... Gir çık en az 2 saat. üstüne bir de kalabalık. Yemek yiyip kalkıcaz ama Niloş tek başıma yollamıyor. TJ istediklerimizi alıp gelecek. O kadar kalabalık ki anlatılmaz...

Saat 4.30, Burnaby de ki Türk marketindeyim ve çok mutluyum. Bakıp çıkıcam, istediğim şeyleri ayırabilirler mi, sorucam,aslında  türk marketine pazartesi uğruycaz ama vatan özlemime iyi gelsin diye bakınayım dedim. Gir-çık 20 dakika.

Tam downdown da gezinsek derken, Niloşun uyuyaldığını farkediyoruz. İstikamet otel..

ilk gün bitti bile...

fotolar yarın :)

ps: inanılmaz sırt ağrısı ile cebelleşiyorum şu anda, Niloş dün gece bizim yatağa sızdı. Tekme mi yedim, naptım bilmiyorum ama dayanılacak -çekilecek ağrı değil...

2 yorum:

Gulcin dedi ki...

gecmis olsun of sirt agrisi cok fena bir sey
ama simdilik gezi cok keyifli duruyor :)

Ozlem dedi ki...

ahh sorma canim ya, dayanilacak gibi degil. birazdan 2. ve 3. gunu yazicam. Yarin da fotolari post ederim:) belki bir gun beraber gezeriz, ne keyifli olur:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...