1 Mayıs 2011 Pazar

Yeni blogum, EAT COOK JOY


Yıllardır TJ der ki, 'qumania.com' un ingilizce versiyonunu da yapsana.
Bir kaç yazıyı hazırladıysam da, üşendim, yapamadım.

Dün TJ'in kaldığı evdeki ailenin de etkisiyle, 'hadi' dedim yapayım. Malum yabancı olunca, bir de anne olunca en çok konuşulan konu mutfak...

İtiraf etmeliyim ki yemek tarifi vermek çoook zahmetli ve zor bir işmiş. Yemek blogu yazanlara tekrar hayran kaldım.

Benimki daha çok bizim evde pişenler, annemin yaptıkları, benim Kanada da muhtemelen pişirmek isteyeceğim, elimin altında olsun dediğim tarifler.

http://www.eatcookjoy.blogspot.com

3 yorum:

yeliz dedi ki...

hadi hayırlısı özlemcim. çok severim yemek bloglarını

Ozlem dedi ki...

:) sagol canım ama cok emek istiyor, resim çek, tarifi kontrol et, yaz, biz ne rahatmışız:) Sarıldım!

Çiğdem Atabey dedi ki...

kolay gelsin Özlemcim ve de hayırlı olsun... Antep'te bulmuşsun arkadaşımı, aldım haberini :))) kucaklarım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...