9 Mayıs 2011 Pazartesi

Benden kısa kısa

Buraya geldim geleli, diyetisyene gitmeden yeme alışkanlıklarımı değiştirdim.

Neler yaptım

Wii fit, sağolsun, var olsun. Her gün yarım saat-yakında 1 saate ayarlıycam kendi mi, free step yapıyorum. TV karşısında, sabah Digitürk te friends izlerken keyifle atıyorum terleri.

Geceleri tatlı yemek alışkanlığımdan neredeyse kurtuldum, arada kaçamaklar oluyor ama geldim geleli 1 kez tatlı yedim gece mesela. Yeşil elma ama en çok çekirdekli siyah üzüm favorim.

Annemle diet yapmak çok eğleceli, birileri olunca daha rahat adapte oluyor insan.

Diet kola, her gün 2-3 kutu içen ben aramıyorum artık. Haftada 1-2 bazen hiç.

Şimdilik bu kadar Nil sıpası oyun grubundan geldi ve Iıııııııııııııı diye içeri daldı,
yine gelecek ben.....

Not: Bu hafta da hareket ve yediklerime dikkat edersem geriye 3-4 kilo kalacak. Umarım!
:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Wii fit ise yariyor mu gercekten? Alsam mi almasam mi diye dusunuyorum karar veremedim de.

Bezen

Ozlem dedi ki...

Yarıyor ama düzenli yapınca. Wii ile ilgili bi post ayrıca yazıcam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...