30 Nisan 2011 Cumartesi

Kayyı

Nil doğduğu zamandı, babam eve Calliou VCD leri getirmişti, doktor bir arkadaşı önermiş, babam 'büyüyünce izler' demiş, getirdi Ankaradaki evimize.
O zaman Calliou çılgınlığı yok şimdiki gibi, TJ ile de Nil'in tv izleme konusundaki kararımız kesin ve net. Uzak tutabildiğimiz kadar uzak tutalım.

Nil 16 aylık falandı, izleyeyim ,neymiş bu Calliou dedim, Nil yanımda, ilgilenmedi bile. Ben de sevindim.:)

Bizim yurtdışı olayları ortaya çıkınca, kontrollü bir şekilde tv izlemesinde bir sakınca olmadığına karar verdik.Yumurcak tv de Caillou çıkıyor yazlıkta, Nil kahvaltı yapıyor.

Birkaç aydır Kayyı çılgınlığı bizim evi de sardı. Anneanne evinde, elime kumandayı tutuşturup Kayyı diye ağlayan Nil. 'Baby Tv izlesen Niloş?'. İlle de Kayyı Kayyı...

Geçenlerde pijamasını giymek istemeyen Nil'e, ama pijamanda Kayyu var dediğim an giydi.

Dışarıda biz farkına varmadan çığlık atan ,Kayyı diye ortalığı ayağa kaldıran Nil. Heryer Calillou ürünleriyle dolu.

Şahsi fikrim, hiç birşeye kızmayan anne-baba, ikiletmeyen, tutturmayan bir çocuk, Nil'ce Kayyı. Seviyormuyum? Hayır. Hayalgücünü geliştireceğine kesinlikle inanmıyorum. Kanada da bizdeki kadar Caillou çılgınlığı olmadığını da TJ'den öğrenmiş oldum ki Calliou Kanada yapımı bir çizgifilm.

Şu ansa sabah aksam hayat Kayyı. Bir an önce konuşsun Niloş.Yumurcak tv de sabahları Kayyı, arada dedesiyle bilgisayardan Kayyı.

Neyse bu da geçici bir dönem diyoruz.
Niloşun ilk çizgifilm kahramanı: Kayyı

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...