26 Mayıs 2011 Perşembe

Mayıs ayı da geldi geçti...

Bir bakalım...
Niloş hala haftanın 3 günü oyun grubuna devam ediyor. Benimle ya da annemle gidiyor ve beni bir saniye olsun yanından ayırmıyor...

Bu hafta son haftamız, haziran ayında süpriz bir misafiri geliyor Niloşun,tabii benim de can dostum. Özlemle bekliyoruz!

Sonraki hafta dayısı burada Niloşun. Dayı demek,benim için abur cubur, içki, keyif, arkadaş demek.

Sonrasında ver elini Mersin, yazlık.

Ondan sonra Ankara ve oradan da Kanada...

Yapacak iş çok! Düşünmem gereken şey de bir o kadar çok.

Bu aralar yerli/yabancı bloglardan uçak yolculuğu ile ilgili ön hazırlık yapmaya çalışıyorum. Deli gibi tırsıyorum ama yapacak birşey yok. Başa gelen çekilecek. Aslında kendimden çok diğer yolcular için üzülüyorum:)

En sevmediğim şey uçakta ağlayan bebektir. Off ki ne off...

Uçak biletlerini alıralmaz ilk iş öğrendiklerimi, düşüncelerimi ve aldıklarımı paylaşmak olsun!

Oraya varınca işe yaramış mı, ne yapsaymışım vs vs detaylı yazarım artık.
Hele bir gidelim de...

2 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

ne kadar kaldı özlem ?

Ozlem dedi ki...

Temmuz ortası cnm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...