31 Mayıs 2011 Salı

Nil Hasta...:(

Nil kuzusu hayatında ilk kez iğne yiyor. Aslında doktor antibiyotik verdi, boğaz enfeksiyonu, yüksek ateş , son bir kaç gündür hayat durdu odamızda.
Bizim sıpa antibiyotiği ağzında tutunca, ve birkaç kez kusunca, doktora sorduk, o da iğneye çevirelim daha etkili olur dedi. Ama benim kızıma ilaç vermek ne kadar zorsa, iğne yaptırmak bir o kadar kolay. Arabayla giderken,'bitti, bitti!!!' diyor yol boyunca. Hastane, sağlık ocağı herneyse, girişte azıcık ağlıyor, iğne yapılırken ağlamıyor, bağırıyor.
İçim acıyor ama bugün ateş düştü,
çok şükür...

Öte yandan ben de 53 kiloyu gördüm, hafta sonu keyif var. Kontrollü bir şekilde yemek yemece, sonra pazartesi tekrar diet, cuma tekrar kontrollü bir şekilde yemek...

Gidene kadar böyle...

7 yorum:

gezicini dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.
bu arada, 53 kilo çok iyi!
sevgiler
gorki

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun özlemcim. iğne daha iyi bence de:) kesin ve hızlı çözüm gibi geliyor.

kilolar da maşallah tu tuh

Ozlem dedi ki...

Tesekkürler Görkicim,
sesini duymayı özlemişim, gitmeden umarım görüşürüz...

Yelizim,
İğne ilk basta beni rahatsız etmişti ama kesin ve hızlı çözüm dediğin gibi, Niloşa ilaç vermek hem ona hem bana hem de diğer aile fertlerine eziyet.

Haftasonu abartıp almazsam, fena değil ,haftasonu bolca yemek yemece var:)
Öperiz...

cekirdeksizuzum dedi ki...

çok geçmiş olsun, bu aralar herkes hasta yine bir salgın var sanırım.

özlem seni görmedim ama 53 herkes için iyi bir kilo bence.

haftasonu için şimdiden afiyet olsun...

Ozlem dedi ki...

Adaşım,
Ankaraya geldiğimde umarım gitmeden görüşürüz :)
Teşekkürler...

Asortik Krep dedi ki...

Sen yokken annene gidip ağlayacağım ben... :(

Ozlem dedi ki...

Asortik, canım,:) hiç merak etme, dünyanın diğer ucunda da olsam kurtulamazsın benden:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...