10 Mayıs 2011 Salı

Bugün 'O'nun Doğumgünü...

En az 5 yıl önceydi, o yaz mavi turla Fethiye-Marmaris yapacaktık. Tesadüfen keşfettim blogunu,ve ertesi gün yola mavi tura çıktık TJ ile, sene 2006... Tam 1 yıl yazıştık. Hiç sahip olmadığım ablam oldu benim.

Neler neler öğrendim ondan. Sırdaşım oldu, canım oldu,onca mesafeye rağmen...
Kimseyi dinlemeyen, burnunun dikine giden ben, 'O'nun tecrübelerine kulak verdim.
2007 Agustos, yine mavi tur ve bu kez yüzyüze tanıştık. Hem ben, hem de TJ.
Deliliklerime alışkın TJ, birazcık çekimserdi aslında ama napsın:) İnanamadı 'O'nunla tanışınca, samimiyetine, dostluğuna. Yıllardır tanışan ama birbirinin izini kaybetmiş dostum o benim.Bizi harika ötesi yerlere götürdü, nefis mamalar yedirdi ama en özeli kalbini açtı...

Sonra ben büyüdüm, içinde hala 'O' yaramaz kız çocuğu olsa da, Nil girdi hayatımıza. 'O' şimdi en büyük yardımcım, akıl hocam. Yurt dışına yerleşmeyi düşündüğümüz anda, 'O'nunla paylaştım. Mutluluğun, mutluluğum dedi.

Kızıma ve bana harika ötesi hediyeler yolladı,şımarttı bizi.
Bu bloğun açılması bile 'O'nun sayesinde oldu....

Ve bugün 'O'nun doğum günü...
Asortik-Krep bir yaşına daha girdi...
Hayatıma-hayatımıza dokunduğu için ÇOK şanslıyım.

Asortiğim, Canım,

İyi ki VARSIN!

Mutluluk, sağlıkla, huzurla, oğlun, Uzun Bey'in, Mutfak Cam'ın, Ailen ve bizimle dolu :) Nice Nice Yaşlar.....

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

İki gündür bloğuna girmeye çalışıyorum hatta bugün yorum yazmaya çalıştığım her sayfada blogger açılmadı ve ancak günün bu saatinde açılabildi.
Benim için yazdıkların çok güzel :) Başkasına yazılmış gibi okudum ve yazdıklarını yaşadık biz :)) Hayatta uzakta bir yere gitmeden önce görüşmek istediğim nadir insanlardansınız..Nil ve sen :) Benim için kıymetlisin ve seni özlüyorum... Herşey gönlünce olsun ve kendine çok iyi bak.
Umarım gitmeden görüşebiliriz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...