26 Ocak 2010 Salı

Şimdi daha iyiyiz....

İshalimiz geçti. Cuma itibari ile Nil'e kaynatılmış prinç suyu verdim. Lapalaşmış prinç yedirdim. Etsuyunda haşlanmış patates yedirmeye çalıştım. Bu sayede geçti ishalimiz.

Bu hastalık sayesinde çocuk doktorunun ne kadar önemli bir yere sahip olduğunu daha da iyi anladım. Normal rutin kontrollerde pek önemi olmuyor, ama asıl hastalıkta çıkıyor doktorun ne kadar ilgili olduğu. Normal zamanda rahat doktor pek iyi ama bebek hasta iken rahat doktorun beni daha da strese soktuğunu anladım bu sayede.

Şimdilik bu kadar.
Bu zor zamanda arayan, mail atan, yorumları ile bana güç veren tüm dostlara sevgiler...

9 yorum:

Seyhan dedi ki...

ohhh şükür..

Ozgur dedi ki...

Geçmiş olsun, bi daha da olmasın...

kuzunun annesi dedi ki...

Oh çok sevindim , uzak dursun hastalıklar Nil kuzusundan

NiLaY dedi ki...

gezerken rastladım sitenize ve kızlarımızın adının aynı oluşu hemen cezbetti :)) geçmiş olsun minik Nil'e.. bizim Nil de 21 aylık :)

Ozlem dedi ki...

Tesekkürler dostlar:)

Ozlem dedi ki...

Tesekkürler dostlar:)

fazi dedi ki...

çok sevindim:) geçmişler olsun

Damla dedi ki...

Pirinç suyu vermeyi ilk kez duyuyorum, iyi fikir. İçerse tabi. Geçmiş olsun bu arada.

mummy dedi ki...

Geçmiş olsun Özlem,ben atlamışım önceki postu,beterlerinden korusun Allah..
Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...