9 Ocak 2010 Cumartesi

Geçen yıl bu zamanlar...

Geçen yıl bu zamanlar:
http://tastoli.blogspot.com/2009/01/38hafta.html

38. Haftada iken,Minik ne zaman gelecek, adı ne olacak, doğum nasıl olacak sorularıyla doluydu gündem.

Heyecanlı mı heyecanlıydı herkes...

Zaman nasıl da çabuk geçiyor!

Ve
Bu yıl, 1 olmana tam 1 hafta 1 gün var Miniğim!

Zaman zaman geçmiş postlara bakıyorum,
endişelere, sorunlara, güzel anlara dönüyorum yüzümü.

Zaman herşeye çare...
Bu bir yıl da büyüdüm ben,
1 yaşıma daha girdim!
Daha sabırlıyım -eskiye göre-,
Hergün yeni yeni şeyler keşfediyorum hayat!

Ve merakla bekliyorum,
gelecek yıl neler neler olacak...
sonra aklıma John Lennon'un şu sözü geliyor:

Hayat biz onu planlarken başımızdan gelip geçenlerdir..

1 yorum:

Tekir dedi ki...

zaman ne çabuk geçiyor değil mi Özlem'cim. daha dün gibi senin doğum hikayeni okumam. hızla, zevkle, heyecanla akıyor zaman, tutulamıyor. Nil'i benim için ısır e mi? hani fotoğraf yollayacaktın :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...