18 Ocak 2010 Pazartesi

İdrar torbası....

Destek mesajlarınıza kocaman bir teşekkür öncelikle...

İşte bizden son durumlar...
Kakamız katılaştı, ateşimiz düştü.
Şu idrar torbasını takmak ne zor şeymiş. Takıyoruz, Nil çığlık çığlığa. Çiş yapan sıpa idrar torbasını takınca çiş yapmıyor. Çıkartıyoruz hop çiş yapıyor. Az önce'kesin kararlıyım, çişi alıcaz artık dedim' Taktım torbayı güzelce, acilde yaptıkları gibi sabitledim yara bandıyla beraber. Bizim ki torbaya kaka yaptı. Torbayı çıkardım, hop çiş...

Öyle gülünecek durumdayız...

Gece 2.30 da kalktık, 5 e kadar oynadık, yedik, kustuk. En sonunda 5 gibi yatağına yatırdım 7 gibi uyandık.

Sonra tekrar uyandık, su içtik, azıcık kustuk. İdrar torbası taktık çıkardık, taktık çıkardık. Şimdi dinleniyoruz.

Ne zor bebekler hastalanınca...

Bugün ben de huysuzum...

Annenin Notu: Yelizcim, bu huysuzluğumun tavan yaptığı günde, günümü-zü aydınlattın.

Teşekkürler...

4 yorum:

gezicini dedi ki...

çok geçmiş olsun. acil geçsin. hemen iyi olsun inşallah...
sevgiler
gorki

yeliz dedi ki...

canımsın, çok geçmiş olsun, minişim hemencecik iyileşsin inşallah:)

anne yazar dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm şimdi. Canım Nil en kısa zamanda atlatsın inşallah hastalığını:) Nice mutlu yıllar kuzucuğa.

Ozlem dedi ki...

Gorkicim, tesekkurler.Ozledim cok!

Yelizcim, tekrar tesekkurler, destegin için,herşey için...

Anne Yazar,
umarım atlatır, minikler hasta olunca iyice yıpranıyor sinirler...
Teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...