19 Ocak 2010 Salı

İlk kez serum yedik...

Sabahtan doktorumuza gittik. Nil kilo vermiş, kuş kadardı zaten, iyice civciv oldu bi tanem...

Dün gece 4-5 kez kalktık, ağladık, kustuk,kaka yaptık...

Doktora 'Serum taktıralım bari, çok zayıfladı yavrucak' dedim. Baktı: 'Tamam, akşama rahat edersiniz en azından' dedi.

Bir serum 3-4 saat. Yattık Nil ile yatağa, uyusa neyse ama uyuyamıyor yavrucak. 1 saat sonra yüzü gözü açıldı, kendine geldi...

Kusma için ilaç verdi doktor. Dün geceden beri uyumayan bebeğim şimdi uyuyor.
Sabaha kadar uyusa keşke de kendine gelse....

Serum takılırken ağlamamak için kendimi zor tuttum, kalbim kanadı...

Bu arada idrar torbasını da taktırdım, yine kaka yaptı sıpa. Sonra tekrar taktık bu kez 2 damla çiş geldi.

Sonuçlar temiz çıktı, antibiyotik vermedi doktor. En iyi haber bu olsa gerek.

Virütik, bu aralar rastlanıyormuş, benzer belirtilermiş. Sadece ishal olsa böyle olmazdı ama kusma da eklenince perişan olmuş dedi.

Eve geldik, azıcık mama, sonra anakucağında yatmak istedi Minik, yattı tam uyuyacak, ishal, bacaklara kadar. Zırt banyo.. Temiz kıyafet... Zaten şu 3 günde kıyafet üstüne kıyafet değiştirmece, hem ona hem bana. Temizler yıkanıyor, ütülenmeden tekrar giyiliyor...

Lütfen bu gece rahat geçsin, hem o hem de biz uyuyalım...

7 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Ay yarab kıyamam Nilime . Çok üzüldüm Özlemcim yaa:((

Ozgur dedi ki...

çok geçmiş olsun, bir an önce geçsinnn:((

Asortik Krep dedi ki...

Daha ne güzel bir yaşını kutluyoruz artık gibi bir şeyler yazmak için bloğa baktığımda gördüm hasta olduğunu..Çok geçmiş olsun..Nazar mı değdi annesi, geçer umarım kısa zamanda.

yenianne dedi ki...

Geçmiş olsun çok.Benzer durumdayız,ancak biz atlatmak üzereyiz.
Siz de bir an önce atlatın..

Tekir dedi ki...

canım canım, geç okudum... çok çok çok geçmiş olsun :(

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

çok geçmiş olsun
birinci yaşın nazar boncuğu olsun bu hastalık. ishal pişik yaparsa mor desitin tavsiye ederim. bizim dişlerin bi kısmı ishal yapmıştı da zamanında. fena bi durum biliyorum

Ozlem dedi ki...

Teşekkürler desteğiniz için...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...