21 Ocak 2010 Perşembe

Ne durumdayız?

Salı gecesi hiç uyumadık. Ağladık,ağladık.
nil hala ishal. Dün doktoru aradım,
verdiğim ilaç ishali geçirir dedi. Peki dedim çaresiz. Patates, makarna dışında seveceği, isteyerek yiyeceği ne olabilir diye nette dolanırken bir baktım muz. Muz da ishali geçrirmiş.Hazine bulmuşcasına sevindim.

Nil -bu aralar azıcık olan
iştahımız da kalmadı-muzu yemedi. Aklımıza kavanoz mama geldi. Bir koşu muz-şeftali püresi almaca. Bu kez en azından birazcık yedi.
Ama ishal hala devam. Kusma için doktorun verdiği ilaç sayesinde kusmuyor ama o ilacı Nil'e içirmek ayrı bir hikaye:)

Dün gece biraz daha rahat geçti ama akşam yine kaka. Her kaka yapışta uykusu olan bebeğim uyumamakta direniyor.

Umarım ishalimiz de geçer.

Bu gece de uykusuz hergece olmaz umarım....

3 yorum:

Ozgur dedi ki...

Ne denir bilmiyorum. Bir an önce geçsin artık... :(

Ozlem dedi ki...

Evet Ozgurcum, ruh gibiyim bi kaç gündür. İshalimizde geçse bir...

yeliz dedi ki...

özlemcim aradım ulaşamadım. canım istanbuldaydım, şimdi okuyabildim, tekrar geçmiş olsun. Ya bu başka bi şey olmasın?? ne zamandır geçmiyo bi türlü?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...