12 Şubat 2012 Pazar

Nefes Al....

Bugun ilk kez pardon 2.kez Nil'i  arkadaslara bırakıp dışarı çıktık. Aslında ani oldu. Türk bir aile var, kızları Nil'den 1 yaş küçük. Ne yazık ki her an gidebilirler...

Neyse, Türk kahvesi özlemi çekiyorum diyince, Betül 'bize gelin, için kahvenizi çıkın' dedi. Tamam dedik, kızlar oynamaya başladı, biz de başka arkadaşlara söz verdik, hemen çıkıcaz hadi Nil giyin dedim, bizim kız giyinmedi.

Eve geldik, antibiyotiğini aldık, götürdük, yine gelmedi. Kalsın dediler.

Yemeğe gittik, ama bana orada geldiler, NiL'sizlik değil sorun, "O" arada NEFES alamıyorum....

1.5-2 saat oturduk, Betüllere geldik o sırada telefon, Nil basbas bağrınıyor... 2 dakika olmadan karşısında biz.

Neyse, ben hala NEFES alamıyorum. Eve geldim,Nil uyudu, bilgisayarı açtım. Whitney Houston ölmüş. Allah rahmet eylesin. Ama ben hala NEFES alamıyorum. Ayşe Arman röportajı kendime getirir beni dedim, yok o da olmadı....Facebook a girdim, kendimi telkin ettim, mum yaktım....

Yok........

Hala........

NEFES ALAMIYORUM.............................

ps: Ebru, yarın-pztsi-, olmadı salı chat seansı düzenlememiz lazım arkadaşım, nefes alamıyorum....

Asortik, canım seninle pztsi konuşuyoruz değil mi?

Pinarrrr, sen okumuyorsundur diye yazmadım ama anladın sen onu:)


4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Yarın akşam face'i açıp bekliyorum.

ozlem dedi ki...

yasasinnnnnn................

Berna dedi ki...

Kiyamam yaaa, noldu!!! Rahatlamaya calisss, lutfen...

Ozlem dedi ki...

Cnmm, iyi ki VARSIN.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...