24 Şubat 2012 Cuma

Ehliyet Sınavını En Sonunda Geçtim.....

Bugün benden MUTLUSU, HUZURLUSU YOK!

Önce special thanks, Asortik Krep, Ebru, Kayınvalidem, Mike ve ve ve TJ
Bu kişilerin bazılarının blogumdan haberi yok ama olsun, ben teşekkür edeyim, onların destekleri ile geçtim....

En son kasım başında girmiştim. Her düşündüğümde midem bulanıyor gibi oluyordu. Canım değil kitabın kapağını açmak, internette test çözmek bile istemiyordu.

Sonra Nil hastalandı, geçen hafta ben nezleydim. Bir baktım 'Yalan dünya'da bahsedilen kaçış hastalığına tutulmuşum....

Ne zaman sınav adı geçse ciddi ciddi hastalanıyorum falan. Neyse bugün er ya da geç stresimi kontrol altına almak amacı ile girdim.

Sabah saat 7 de yollara düştük, her an cayabilirim korkusu ile yataktan kalktığım gibi  hazırlandım. Bu kez TJ ve Nil arabada kaldı ki sakinliğimi koruyabileyim. Sonra sınav bilgisayarlarına sandalyede koymuşlar ki, çok sevindim- önceden bilgisayar karşısında ayakta giriyordunuz sınava-. İlk sınava girişimde gözlüklü iğrenç bir fotoğrafım çekilmişti. Bu kez yeni fuşya montumla fotoğrafım çekildi. Moral oldu.

İlk sorular kolay geldi. Bir ara bilgisayar karşısında kriz geçiriyordum ama SONUNDA BİTTİ....

OH BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.............

Şimdi direksiyon sınavı kaldı. Ha GAYRET ÖZLEM........

12 yorum:

gezicini dedi ki...

ha gayret OZLEM! YAPABILIRSIN!!
sevgiler
gorki

Ozlem dedi ki...

:)tesekkurler canim. Insallah, bi direksiyon sinavina kaldi is:)

Asortik Krep dedi ki...

Canım,biliyordum.. :)) Tebrik ederim..

Ozlem dedi ki...

Canim IYI KI VARSIN........

Adsız dedi ki...

tebrikler canım.biliyordum elinden hiçbirşey kaçmaz arkadaşım.darısı direksiyona...sevgiler...ebru

eviminnuru dedi ki...

hadi bakalım hayırlısı:))
sevgiler

Ozlem dedi ki...

EBRUUUU, KIYMETLIMSIN, biliyorsun degil mi?

Evimin nuru,
sagol canim:)

yeliz dedi ki...

harikasın çok sevindim:) hadi bakalım inşallah geçeceksin direksiyonu da, rahat ol, öperim

Çiğdem Atabey dedi ki...

harika, çok sevindim.. Hadi hayırlısı olsun...

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,Cido,
Tesekkurler canlar :)

Gulcin dedi ki...

ben bunu kacirmisim tebrikler ozlem? direksiyonu da gectin mi yoksa bu arada :)

Ozlem dedi ki...

Yok cnm, ders aliyorum insallah 1 aya giricem sinava:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...