23 Şubat 2012 Perşembe

NiL ile yatak halleri....Banu'ya ithafen....



Malum geldik geleli Nil bizimle yatıyor. Buna bir de mart ayında anneevinde benimle uyumasını ekleyelim, 1 yıl oldu olacak. Ah ben annevinde 3 gün ağlatacaktım, 4. gün kendi yatağında uyuyacaktı diyorum ama içim elvermiyor, babası yurtdışına gitmiş, anneye tutunmuş sıpa NiL...

Neyse, ne diyorduk, geçen cumartesi canım sıkkın, facebook da bu resmi koydum duvarıma. Dostlardan yorumlar gelmeye başladı. İşte o noktada Banucum bana nasıl destek oldu, moral verdi. Bu post o esnada şekillendi işte...

***

Bizim yatak hali ise aynen resimdeki gibi aslında. Çoğu zaman TJ geldiğinde Nil'i TJ'in tarafında uyurken bulur. TJ ise salondaki koltukta uyuyakalmayı sever. Sonra yatakta kıpır kıpır kıpırdanan ve sürekli yer değiştiren bir sıpa, Niloş.

Ama bir pozisyon var ki, yalnız olmadığımı iste o zaman anladım. Benim yastıkta yanlamasına uyuyan Nil. Ben yastığın alt tarafında sefil bir durumda sızmışım. Daha da kötüsü haftada bir kafama düşen cam biberonlar-dün kulağıma düştü ve kriz geçiriyorum sandım, uyku sersemi Özlem-... Sözde Niloş, uyku sersemi haliyle, uyku sersemi bana biberonu uzatıyor. Ha biberonun yatağa düşüp çarşafları ıslatmasını saymıyorum....

Yatak ayırma için çocuk doktorumuz Ferber yöntemini önerdi ama ben Brazelton yöntemi ile halletmeyi düşünüyorum bu sorunu. Hele şu bağırsak olayını bir düzene sokalım da....

PS:Bu  post  Banucum -Miracım ve Adacıma ithafen yazılmıştır:)

2 yorum:

banushka dedi ki...

:)) bize bir de Sarp Ada katıldı. düşün durumu artık :P
Bu yaşta yatak ayırma için en uygun yöntem; konuşmak diye düşünüyordum. Mira artık haftada 2 gün yanımıza gelmeye başladı.
Brazelton ne oluyor ?

Ozlem dedi ki...

Banucum 2 cocuk 1 yatak dusunemiyorum. Birde biz aptal gibi king degil, queen yatak aldik, ah ben. Ferber oldukca kati bir yontem, burada anneler Ferberci. Brazelton ise

http://www.brazelton-institute.com/berrybio.html

daha yumusak gecisler yapan bir doktor. 3 tane kitabini buldum kutuphaneden,-tuvalet egitimki, disiplin ve uyku uzerine, haftaya okuduklarimi paylasicam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...