11 Şubat 2012 Cumartesi

Antibiyotik

Pazartesi aşı olduk. Kızamık,kızamıkcık,kabakulak 2.doz ve menenjit aşılarını oldu. Menenjit aşısı burada çocuk doğardoğmaz yapılıyor ama biz yeni geldiğimiz için ancak olduk.

Salı ateşlenince aile doktorunu aradım, perşembe gününe randevü verdi. Napalım, walking cliniğe gittik. Bana da Nil'e de baktı doktor. Çok birşeyimiz olmadığını söyleyerek ağrı kesici verdi ama kendimizi iyi hissetmiyoruz. Perşembe günü aile doktoruna gittik ve TJ de dahil olmak üzere hepimize antibiyotik verdi. Dün kendimi o kadar kötü hissediyordum ki...

Nil in 2012 deki 2. antibiyotiği...
Nil sağolsun, dün sabah 2 kez portakal suyu döktü. İçimden ve dışımdan küfürler savurarak temizledim yerleri. İşin kötüsü portakal suyuna da bağırsak çalıştırıcı ilaç koymuştum. Hem de her ikisine de...

Geçtiğimiz hafta böyle geçti....
Çaresiz dertler olmasın....





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...