31 Mart 2011 Perşembe

Kreş Macerası..

Geçen hafta buradaki kreşleri araştırdık. Annemin arkadaş tavsiyelerini dikkate alarak 4 e eledik. Tek tek kreşleri gezdik.

Nil'in Kanada da kreşe başlayacağını, Ankara'daki sosyal ortamımızın burada olmadığını, babasından uzakta olduğumuzu ve onu ÇOK özlediğimizi, temmuz ayında babamıza -İNŞALLAH- kavuşacağımızı ve hiçbirzaman benimle ya da başkasıyla uyumayan Nil'in bensizliğe tahammül edemediğini, wc de bile beraber olduğumuzu anlattım anlattım....

Nil'in yaşındakilerin Eylül de kreşe başlayacağını az çok anladım. Nil ile aşağı yukarı aynı çocukların olduğu bir kreşte ise 3 tane bakıcı abla ve 10 dan fazla çocuğu görünce anladım ki istediğim 10 tane çocuk ve 3 bakıcı abla olsa, ben de tutarım evde bir bakıcı abla...

Ama benim istediğim temiz, aydınlık, bahçeli bir anaokulu. İlgili öğretmen, Nil'den büyük de olsa, arkadaşlık edeceği çocuklar.

Öyle bir yer 'anneevinde' bulduk. Yine referanslar ile. En büyük şansımız sabah sınıfta 5 kızın olması. Öğleden sonra 10 u geçiyorlar. Nil öğlene 12.30 a kadar kalırsa, bana da sabah kendi hobilerime, sporuma vakit kalır diye düşünürken, 'deneyelim' dedik.

Böylece Nil Kanada da, oturup kalkmayı, arkadaşlarıyla geçinmeyi, Türkçeyi, konuşmayı, aktivite yapmayı ve en azından böyle bir ortamın havasını soluduğu için orada da daha kolay adapte olmayı öğrenir diye düşünürken pazartesi başladık.

Pazartesi, salı tüm gün okuldaydım, okul içindeki kameradan Nil'i izledim. Beni aradı diyemem, çıldırdı sevinçten. Salı da aynen ben tüm gün okulda. Çarşamda bıraktım çıktım.

Ama bugün okula gider gitmez öğretmenine bıraktım ya, kıyamet koptu. Eve geldim 'zırrr telefon' koş Özlem koş. Okulda beni bırakmadı. Özlem sınıfta oturdu durdu.
Öğretmenine bayılıyor onunla bir sorunumuz yok. Sınıfta arkadaşlarına da bayılıyor. Ama bugün illa anne anne....Ben orada köşede oturucam...

Anlamaya çalışıyorum. Ama bugün sabrım tükendi....

Yoruldum...

Umarım yarın daha güzel olur herşey......

2 yorum:

yeliz dedi ki...

hadi hayırlısı özlemcim umarım herşey dilediğini gibi gelişir

Zeynep dedi ki...

Umarım kısa zamanda güle oynaya gider okuluna, kolaylıklar diliyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...