10 Nisan 2011 Pazar

Sen gideli tam 1 ay oldu bugün...


Evet TJ gideli tam 1 ay oldu. geçti 1 ay kaldı nisan,mayıs,haziran...

Günler zor. Ne spor yapmaya ne de hobilerime vakit var. Bilgisayara dokunmak bile yasak. Oysa yorum yazmak istediğim ne çok insan var. Kitaplarla ilgili, kilolarla ilgili yazasım yazasım var.

Önce kilolardan başlayalım. TJ'in gidişi, kardeşimin 'anne evine' gelişi ile pisboğazlık had safadaydı. Zaten oldum olası yemek yemeyi çok severim. Benim için yemek yemek keyif, sosyalleşme. Yeni tarifler deneme yeni bir heyecan, hele onları yemek. Offff:)

Neyse baktım tartı oooo uçmuş. Kafaya koymuştum zaten. Hadi kiloyu da yazayım aklım kalmasın. Tartı 57 hatta 58 i gösterdi ki, normalden 8 kilo fazla demek bu. Geldi hamilelik kiloları. Kardeşimin gittiği gün hemen diyet başladı. Maple syrup diet. Çok sağlıksız ama inanılmaz kilo veriyorsun. Tabii bu dietisyen gözetiminde falan yapılmadığı için sağlıklı da gelmedi ama denemek istiyorum öte yandan da. 3 gün dayandım. 55 e düştüm.
Tarifi internetten alınmış, 2 kaşık maple syrup + 2 kaşık limon suyu + 1 kaşık acı biber. karıştır üzerine su ekle. Tüm gün bunu iç. En fazla 9 bardak sanırım.

Ama ben kendimi denemek istiyorum. Diet kolayı 1 haftadır içmiyorum, bundan sonra da içmek istemiyorum. Perşembe günü isyan ettim aslında. o gün annem ezo gelin çorbası yaptı, 2 dilim kepekli ekmek ve ezo gelin çorba.

Oldu kilo 54.5, 55. Gece çikolata yemiyorum, kuru üzüm ya da yeşil elma. Akşam 8 den sonra çok acıkmadıkça birşey yemiyorum. Beyaz ekmek yerine kepekli ekmek tüketiyorum. Kendi kendime yaptığım denemeler. Ama asıl olayı bu hafta dietisyene gidince çözeceğim. Çünkü ezbere diet listeleri bana göre hiç değil. Vermem gereken daha 5 hatta mümkünse 7 kilo var. Umarım 3-4 aya verilir onlarda, hele o göbek erise....

Neyse kreş olayı ayrı bir olay. Haftanın her günü Nil kreşe gidince , zırrr telefon, koş Özlem koş. Anneanne isyan etti. Biz de cuma günü nezle olayına bulaştık. Anne evde uyuklar, anneanne neyse kreşe gitti konuştu vs, oyun grubuna başladı Nil, haftanın 3 günü 2 saat. Sonra tekrar tam gün kreş deniycez. Umarım ister.

Evde hala hiç birşeye izin yok.Nil kuralları. Bir de hastayız şimdi. Nezle-grip mevsiminden biz de payımıza düşeni aldık.

Bu gece Enci gelecek. Yaşasınnn:) ama kendime gelmem lazım. Pzt-salı, gezmece, gezmece. Enci gelmeyecek olsa, evde uyumaca ama o da zor. Niloş sağolsun:) İşin komiği o benden de kötü ama enerjik. Ben mahvolmuş durumdayım.

Benden haberler şimdilik bu kadar....

Yazmaya, paylaşmaya Nil izin verdikçe
DeVaM......

3 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Özlem şaşkınlık içndeyim. 2-3 kilo işini görürdü senin , zaten vermişsin . Sıkma canını güzelim ya..

Asortik Krep dedi ki...

Çok zayıflık iyi bir şey değil, yazdığın kilolar muhteşem,bence diyeti bırak hem de şurupluyu bir daha deneme lütfen,çok sağlıksız..

Uzaktaki, sana karışan ablan :)

Ozlem dedi ki...

Sagol Hayat'ım,
Asortiğim canım,
cok sardım ama ya, kendime gelmem lazım. Ah bir görsen ne haldeyim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...